ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАЦІКАВЛЕНЬ УЧНІВ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ МНОЖИННИХ ІНТЕЛЕКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216719Ключові слова:
підготовка вчителів початкових класів, розвиток професійних зацікавлень, теорія множинного інтелектуАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз досліджень вітчизняних і зарубіжних учених, наукові пошуки яких присвячені проблемам професійної підготовки майбутніх вчителів у сфері розвитку ранніх професійних зацікавлень учнів початкових класів.
Концептуальний підхід автора полягає у використанні теорії множинного інтелекту Г. Гарднера як методологічної основи підготовки вчителів початкових класів до діагностики, формування і розвитку ранніх професійних інтересів учнів. Рекомендовано доповнити зміст професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів тематикою, пов’язаною з формуванням умінь діагностувати й розвивати ранні професійні зацікавлення дітей.
Посилання
Gardner Howard (2007). Struktura razuma: teoryia mnozhestvennoho іntellekta [The structure of the mind: the theory of multiple intelligence]. Frames of Mind. The Theory of Multiple Intelligence. Moscov, 512 p. [in Ukrainian].
Pedahohichni nauky: teoriya, istoriya, innovatsiyni tekhnolohiyi (2016). [Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies]. No. 4, pp. 11–20. [in Ukrainian].
Leshchenko, M. & Grinko, V. (2019). Vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii u khodi realizatsii teorii mnozhynnoho intelektu v zarubizhnykh osvitnikh praktykakh [The use of digital technologies in the implementation of the theory of multiple intelligences in foreign educational practices]. Physical and mathematical education. (Ed.). O.V.Semenikhin and others. Vol.4 (22), рp. 79–85. [in Ukrainian].
Leshchenko, M. & Grinko, V. (2017). Zarubizhnyy dosvid vykorystannya teoriyi mnozhynnoho intelektu Hovarda Hardnera v navchalnomu protsesi [Foreign experience of using the theory of multiple intelligence by Howard Gardner in the educational process]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. No. 10, pp. 113–131. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_10_13 (Accessed 01 June 2020). [in Ukrainian].
Pedahohichna mudrist vikiv (2009). [Pedagogical wisdom of the ages]. (Ed).V.L. Omelyanenko, A.I. Kuzminsky. Кyiv, 411 p. [in Ukrainian].
Tymenko, V. (2014). Obdarovanist doshkilnykiv za teoriyeyu Hovarda Hardnera [Gifted preschoolers according to the theory of Howard Gardner]. Education and development of a gifted personality. No. 8 (27). pp. 84–89. [in Ukrainian].
Timchuk, L.I. (2010). Metodychna pidhotovka vchyteliv pochatkovykh klasiv do formuvannya profesiynykh interesiv uchniv [Methodical preparation of primary school teachers for the formation of professional interests of students]. Candidate’s thesis. Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine; Institute of Pedagogical Education and Adult Education. Кyiv, 298 p. [in Ukrainian].
Timchuk, L. (2009). Prohnostychno-proforiyentatsiyna robota vchytelya pochatkovykh klasiv [Prognostic and career guidance work of primary school teachers]. Methodical manual. Kyiv, 125 p. [in Ukrainian].
Armstrong, Thomas (2009). Siedem rodzajów inteligencji – odkryj je w sobie i rozwijaj, tłum [Seven births of intelligence – discover it in your room and develop it]. M. Witkowska, Akademia Rozwoju Osobistego, M.T. Biznes, Warszawa. 264p. [in Polish].
Gardner, Howard (2009). Five Minds for the Future. Boston, M.A: Harvard Business School,169 p. [in English].
Wysocka, E. (2011). Kim jestem i kim mogę się stać – niektóre problemy okresu dorastania związane z wyborem zawodu [Who I am and who I can become – some of the problems of the district of growth related to the choice of plant]. Adviser from the series “Choice of Plant” Ministerstwo Edukacji Narodowej, Kraków, 128 p. [in Polish].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.