ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216728Ключові слова:
педагогічний експеримент, етапи експерименту, іншомовна комунікативна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, дослідне навчанняАнотація
У статті описано особливості організації та проведення експериментального дослідження з формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Дослідження передбачало проведення педагогічного експерименту з метою імплементації таких етапів: пошуково-теоретичного, діагностико-констатувального, поглиблювально-формувального та аналітико-узагальнювального.
Посилання
Beheka, D. A. (2015). Pidhotovka maybutnikh mahistriv inozemnoyi filolohiyi do formuvannya fakhovoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti studentiv pedahohichnoho universytetu [Training future masters of foreign philology for the forming professional communicative competence of pedagogical university students]. Сandidate’s thesis. Kyiv. 246 p. [in Ukrainian].
Bershadska, N. S. (2011). Metodyka formuvannya anhlomovnoyi usnoyi dyskursyvnoyi kompetentsiyi u studentiv movnykh spetsialnostey [Methodology of forming English oral discursive competence of language specialties students]. Сandidate’s thesis. Odessa, 245 p. [in Ukrainian].
Burak, M. I. (2019). Vzayemopovyazane formuvannya u maybutnikh vykladachiv anhliyskoyi movy profesiyno oriyentovanoyi kompetentnosti v hovorinni ta informatsiyno-komunikatsiynoyi kompetentnosti [Interrelated forming future English teachers’ professionally oriented competence in speaking, information and communication competence]. Сandidate’s thesis. Ternopil, 243 p. [in Ukrainian].
Vyakhk, I. A. (2013). Pedahohichni umovy formuvannya inshomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly [Pedagogical conditions of formation of foreign communicative competence of future primary school teachers]. Сandidate’s thesis. Vinnytsia National Technical University. Vinnytsia, 227 p. [in Ukrainian].
Dmytrenko, H., Pomytkin, E., & Holovach, N. (2020). Formuvannya zdatnykh do samorealizatsiyi zdobuvachiv osvity v umovakh hlobalizovanoho svitu [Formation of students’ self-fulfilling in a globalized world]. Youth and the market. Vol. 1 (180). pp. 12 – 18. [in Ukrainian].
Zagvyazinskiy, V. I., & Potashnik, M. M. (2004). Kak uchiteliu podgotovit i provesti йksperiment [How can a teacher prepare and conduct an experiment]. Moscov, 144 p. [in Russian].
Karelin, A. (2007). Bolshaya éntsyklopediya psikhologicheskikh testov [Large encyclopedia of psychological tests]. Moscow, 416 p. [in Russian].
Kratkaya filosofskaya éntsyklopediyа (1994). [A brief philosophical encyclopedia]. Moscov, 576 p. [in Russian].
Liakhovitskiy, M. V. (1991). Obshchaya metodika obucheniya inostrannym yazykam [General methods of teaching foreign languages]: textbook. manual for philol. fac. university. Moscov, 306 p. [in Russian].
Obshchaya psikhologiya (1976). [General psychology]: a textbook for students of ped. institutions. (Ed.). A. V. Petrovsky. Moscov, 479 p. [in Russian].
Passov, Ye. I. (1991). Kommunikativnyy metod obucheniya inoyazychnomu govoreniyu [Communicative method of teaching foreign language speaking]. 2nd ed. Moscov, 223 p. [in Russian].
Shyianiuk, L. V. (2018). Tekstotsentrychny pidkhid do formuvannya ukrayinomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv I – II rivniv akredytatsiyi [Text-centric approach to the forming Ukrainian-language communicative competence of the students of higher technical educational institutions of I – II levels of accreditation]. Сandidate’s thesis. Kherson State University. Kherson, 203 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.