АНАЛІЗ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ У ВЕРСІЇ ГЕРМЕНЕВТИКИ МУЗИЧНОГО ТЕКСТУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216805Ключові слова:
алгоритми тлумачного аналізу музичних творів, архітектоніка світу музикиАнотація
На сьогодні предметний регламент навчальної дисципліни “Аналіз музичних творів” набув модальності авторської музикознавчої творчості. Тому пропонована стаття має змістом міркування на тему діагностики музичних творів у версії основ герменевтики музичного тексту; відтак – звільнення від формально-логічної спеціалізації знань щодо “форми-схеми” музичного твору. Суть такої постановки питання вбачається у порушенні проблеми алгоритмів аналітичного проробляння реального музичного тексту як “тексту” культури та методики розпізнавання цього тексту у дискурсі герменевтичного (тлумачного) практикуму.
Посилання
Bobrovskyi, V. P. (1989). Tematizm kak faktor muzyikaalnogo myishleniya: ocherki. V 2 vyp. [Thematism as a factor of musical thinking: essays. In 2 vol.] (Eds). G. Golovinskiy, Yu. Paisov, E. I. Chigaryova, N. Shahnazarova. Moscov, Vol. 1, 268 p. [in Russian].
Goryuhina, N. A. (1986). Postanovka problemyi tvorcheskogo metoda v teoreticheskom muzyikoznanii [Statement of the problem of the creative method in theoretical musicology]. Essays on musical style and form: a collection of works. Кyiv, pp. 16–25. [in Russian].
Horiuhina, N. A. (1982). Naukovi osnovy teoretychnoho muzykoznavstva [Scientific basis of theoretical musicology]. Questions of the methodology of Soviet theoretical musicology: a collection of articles. Кyiv, pp. 5–17. [in Ukrainian].
Moskalenko, V. G. (1998). Do vyznachennia poniattia “muzychne myslennia” [To the definition of “musical thinking”]. Ukrainian musicology. (Eds.) I. Liashenko. Кyiv, Vol. 28, pp. 48–53. [in Ukrainian].
Petrushenko, V. L. (2000). Epistemologiia yak filosofska teoriia znannia : monohrafiia [Epistemology as a philosophical theory of knowledge: monograph]. Lviv : State University “Lviv Polytechnic”, 296 p. [in Ukrainian].
Yarko, M. I. & Kavetska, V. V. (2017). Zvukovi ideyi novitnioho muzychnoho mystetstva [The ideas of sound in modern musical art: based on the concert program “Avant-garde (and not only) piano music of the 20th century” performed by O. Striletska and O. Pozdnysheva]. Youth & market. Issue 3 (68), 2017. pp. 35–43.[in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.