ХУДОЖНЬО-ЦІННІСНА СФЕРА УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216806Ключові слова:
особистісні художні цінності, учитель музики, музична діяльність, поліхудожністьАнотація
Аналізується сутність художніх цінностей учителів музики: стосовно учителя як особистості і стосовно його готовності до формування цінностей учнів. Показано відмінність традиційно музичних цінностей учителя музики і художніх цінностей як інтегрального феномена, що акумулює цінності з різних видів мистецтва; розглянуто його структуру. Проаналізовано потенціал дисциплін фахової підготовки (музично-теоретичних, музично-виконавських, музично-методичних) для формування художньо-ціннісної сфери студентів-музикантів.
Посилання
Bekh, I. D. (2006). Vykhovannia osobystosti: skhodzhennia do dukhovnosti [Education of personality: ascent to spirituality]. Kyiv, 272 p.[in Ukrainian].
Bodrova,T. O. (2017). Metodychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv muzyky v konteksti universalnykh pryntsypiv zahalnoi ta mystetskoi osvity [Methodical training of future music teachers in the context of universal principles of general and art education]. Innovative processes in education: Collective monograph. AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland, pp. 26–39. [in Ukrainian].
Dikun, I.A. (2018). Formuvannia dosvidu tvorchoi diialnosti maibutnikh uchyteliv muzyky u protsesi pedahohichnoi praktyky [Formation of experience of creative activity of future music teachers in the process of pedagogical practice]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
Ziaziun, I. A. (2009). Universalnist ta intehratyvnist kultury v osvitnomu prostori informatsiinoho suspilstva [Universality and integrative culture in the educational space of the information society]. Stauropean philosophical studies. Lviv, pp. 230–244. [in Ukrainian].
Komarovska, O. A. (2019). Tsinnisnyi kontekst mystetskoi osvity [Value context of art education]. Topical issues of pedagogy: Collective monograph. Edizioni Magi, Roma, Italia, pp.131–155. [in Ukrainian].
Neigauz,G. (1987). Ob iskusstve fortepiannoi igry. Zapiski pedagoga [On the art of piano playing. Teacher’s notes]. Moscow, 238 p. [in Russian].
Rebrova, O. Ye. (2017). Metody stymuliuvannia obrazotvorchykh ta psykhichnykh protsesiv u maibutnii vykonavskii diialnosti vchyteliv muzyky ta khoreohrafii [Methods of stimulating visual and mental processes in the future performance of teachers of music and choreography]. Science and education, Vol. 4, pp. 39–45. [in Ukrainian].
Omelchenko, A. I. (Ed.). (2019). Rozvytok tvorchoho potentsialu maibutnikh fakhivtsiv mystetskykh dystsyplin yak faktory ikh profesiinoi samorealizatsii [Development of creative potential of future specialists of art disciplines as a factor of their professional self-realization]. Melitopol, 361 p. [in Ukrainian].
Rudnytska, O. P. (1998). Muzyka i kultura osobystosti: problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity [Music and culture of personality: problems of modern pedagogical education]. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].
Savkova, Z. V. (2007). Iskusstvo oratora [Theartofthe publicspeaker]. Moscow; Znanie, 248 p. [in Russian].
Stanislavska, K. I. (2016). Mystetsko-vydovyshchni formy suchasnoi kultury [Art and entertainment forms of modern culture]. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].
Xia Gaoyang. (2018). Polikhudozhnia pidhotovka maibutnoho vchyteliamuzyky: zmist, struktura, oriientyry dlia diahnostuvannia [Polyartistic training of future music teacher: Content, structure, guidelines for diagnosis]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol, 10 (165). pp.147–151. [in Ukrainian].
Huang Hanjie. (2019). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv muzyky do stsenichno hopartnerstva zasobamy ansamblevoho vykonavstva [Formation of readiness of future music teachers for stage partnership by means of ensemble performance]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.