ХУДОЖНЬО-ЦІННІСНА СФЕРА УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Чень Лян

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216806

Ключові слова:

особистісні художні цінності, учитель музики, музична діяльність, поліхудожність

Анотація

Аналізується сутність художніх цінностей учителів музики: стосовно учителя як особистості і стосовно його готовності до формування цінностей учнів. Показано відмінність традиційно музичних цінностей учителя музики і художніх цінностей як інтегрального феномена, що акумулює цінності з різних видів мистецтва; розглянуто його структуру. Проаналізовано потенціал дисциплін фахової підготовки (музично-теоретичних, музично-виконавських, музично-методичних) для формування художньо-ціннісної сфери студентів-музикантів.

Біографія автора

Чень Лян

аспірант факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Bekh, I. D. (2006). Vykhovannia osobystosti: skhodzhennia do dukhovnosti [Education of personality: ascent to spirituality]. Kyiv, 272 p.[in Ukrainian].

Bodrova,T. O. (2017). Metodychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv muzyky v konteksti universalnykh pryntsypiv zahalnoi ta mystetskoi osvity [Methodical training of future music teachers in the context of universal principles of general and art education]. Innovative processes in education: Collective monograph. AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland, pp. 26–39. [in Ukrainian].

Dikun, I.A. (2018). Formuvannia dosvidu tvorchoi diialnosti maibutnikh uchyteliv muzyky u protsesi pedahohichnoi praktyky [Formation of experience of creative activity of future music teachers in the process of pedagogical practice]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2009). Universalnist ta intehratyvnist kultury v osvitnomu prostori informatsiinoho suspilstva [Universality and integrative culture in the educational space of the information society]. Stauropean philosophical studies. Lviv, pp. 230–244. [in Ukrainian].

Komarovska, O. A. (2019). Tsinnisnyi kontekst mystetskoi osvity [Value context of art education]. Topical issues of pedagogy: Collective monograph. Edizioni Magi, Roma, Italia, pp.131–155. [in Ukrainian].

Neigauz,G. (1987). Ob iskusstve fortepiannoi igry. Zapiski pedagoga [On the art of piano playing. Teacher’s notes]. Moscow, 238 p. [in Russian].

Rebrova, O. Ye. (2017). Metody stymuliuvannia obrazotvorchykh ta psykhichnykh protsesiv u maibutnii vykonavskii diialnosti vchyteliv muzyky ta khoreohrafii [Methods of stimulating visual and mental processes in the future performance of teachers of music and choreography]. Science and education, Vol. 4, pp. 39–45. [in Ukrainian].

Omelchenko, A. I. (Ed.). (2019). Rozvytok tvorchoho potentsialu maibutnikh fakhivtsiv mystetskykh dystsyplin yak faktory ikh profesiinoi samorealizatsii [Development of creative potential of future specialists of art disciplines as a factor of their professional self-realization]. Melitopol, 361 p. [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (1998). Muzyka i kultura osobystosti: problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity [Music and culture of personality: problems of modern pedagogical education]. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].

Savkova, Z. V. (2007). Iskusstvo oratora [Theartofthe publicspeaker]. Moscow; Znanie, 248 p. [in Russian].

Stanislavska, K. I. (2016). Mystetsko-vydovyshchni formy suchasnoi kultury [Art and entertainment forms of modern culture]. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].

Xia Gaoyang. (2018). Polikhudozhnia pidhotovka maibutnoho vchyteliamuzyky: zmist, struktura, oriientyry dlia diahnostuvannia [Polyartistic training of future music teacher: Content, structure, guidelines for diagnosis]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol, 10 (165). pp.147–151. [in Ukrainian].

Huang Hanjie. (2019). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv muzyky do stsenichno hopartnerstva zasobamy ansamblevoho vykonavstva [Formation of readiness of future music teachers for stage partnership by means of ensemble performance]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті