ПОНЯТТЯ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Ксенія Короткевич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216809

Ключові слова:

навчальна діяльність, самоорганізація, програма розвитку, самостійність, індивідуальний навчальний простір, професійна підготовка, викладач хореографічних дисциплін

Анотація

У статті розкривається загальнонауковий зміст поняття “самоорганізація особистості” та висвітлюється його специфіка в контексті професійної підготовки бакалаврів хореографії у педагогічних ЗВО. Визначено, що самоорганізація власної навчальної діяльності може виступати основою особистісно-спрямованої програми становлення й розвитку студентів шляхом формування індивідуального навчального простору, самостійного планування та інтегрування змісту освіти, здійснення моніторингу, контролю й оцінки результативності власної навчальної діяльності, окреслення перспектив подальшого розвитку в особистісному і професійному напрямах.

Біографія автора

Ксенія Короткевич

аспірантка Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Vashenko, L.S. (2014). Uminnya vchitisya – klyuchova kompetentnist uchnivskoyi molodi suchasnogo informacijnogo suspilstva [The ability to learn is a key competence of the students in the modern information society]. Information Technologies and Yeaching Aids. No. 5. Vol. 43. pp. 1–14.[in Ukrainian].

Gishka, N. (2011). Uchinnya – nevidyemna skladova majbutnogo specialista [Learning is an integral part of the future specialist]. Primary Education. Vol.1. pp. 38–39.[in Ukrainian].

Goncharenko, S.U. (1997). Ukrayinskij pedagogichnij slovnik [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 375 p. [in Ukrainian].

Gorbach, V. (2015). Samostijna robota studentiv yak osnova samoorganizaciyi ta rozvitku osobistosti [Independent work of students as a basis of self-organization and personal development]. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. Vol.12-13. Pp. 184–186. [in Ukrainian].

Graf, V., Ilyanov, I. & Lyaudis, V. (1981). Osnovy samoorganizacii uchebnoj deyatelnosti i samostoyatelnaya rabota studentov : uch.-met.pos. [Fundamentals of self-organization of educational activities and independent work of students: study guide]. Moscow, 80 p. [in Russian].

Demchenko, O. (2012). Zagalnoprofesijni funkciyi samoorganizaciyi pedagoga [General professional functions of teacher’s self-organization]. Issues of modern teacher training:scientific study manual of Uman State Pedagogical University named after Pavel Tychyna. Uman, Vol.5. issue.2. pp.34–40]. [in Ukrainian].

Lavrik, T.V. (2010). Obgruntuvannya skladovih integralnogo kriteriyu zdatnosti studentiv do samoorganizaciyi i samoupravlinnya [Feasibility demonstration of the integral criterion of students’ ability to self-organization and self-management]. Chernivtsi University Press “Pedagogical Sciences”. Vol.183. Part. ІV. pp. 70–75. [in Ukrainian].

Megel, Ye. (2007). Samoorganizaciya uchinnya studentiv u proektno-tehnologichnij pidgotovci yak zasib yihnogo osobistisnogo rostu [Self-organization of student learning in design and technological training as means of their personal growth]. Scientic Newsletter of Ternopil Pedagogical University. Pedagogy series. Ternopil. Vol.8. pp. 94–98.

Navchalni materiali onlajn Samoorganizaciya [Learning Material Online. Self-organization]. Available at: http://pidrucniki/com. [in Ukrainian].

Samoorganizaciya i samoupravlenie [Self-organization and self-management]. Available at:http://studopedia.info/3-33532/html. [in Russian].

Yao Yamin. (2018). Metodika samoorganizaciyi navchalnogo prostoru majbutnih vikladachiv-muzikantiv u pedagogichnih universitetah Ukrayini [Methods of self-organization if educational space of future music teachers in pedagogical universities in Ukraine]. Candidate’s thesis. Ministry of Education and Science of Ukraine. National Pedagogical Drahomanov University Press. Kyiv. 241 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті