НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олександр Ворохаєв

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216810

Ключові слова:

студенти університету, здоров’я, здоров’язбереження, правильний спосіб життя, освітній процес, заклад вищої освіти

Анотація

У статті констатовано, що правильний спосіб життя учасників освітнього процесу залежить від використання здоров’язбережувальних технологій в освітніх закладах України. Встановлено, що існують різні наукові підходи до проблеми здоров’язбережувальної діяльності та правильного способу життя студентів вишів.

Розглядаються умови здоров’язбережувальної діяльності та зміст здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних працівників. Констатовано, що необхідно проводити превентивні заходи, які сприятимуть здоров’язбереженню й правильному способу життя студентів спеціальності “Соціальна робота”.

Біографія автора

Олександр Ворохаєв

аспірант кафедри соціальної роботи та освітніх і педагогічних наук Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка

Посилання

Apanasenko, G. L. & Popova, L. A. (2000). Medicinskaja valeologija [Medical valeology]. Rostov-na-Donu.[in Russian].

Beseda, N. A. (2010). Pidvyshhennja ghotovnosti vchyteliv zaghaljnoosvitnjoji shkoly do zastosuvannja zdorovjazberezhuvaljnykh tekhnologhij. [Improving the readiness of secondary school teachers to use health technologies]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Vol.1 (3), pp.363–369.[in Ukrainian].

Bobrycjka, V. I. (2006). Formuvannja zdorovogho sposobu zhyttja u majbutnikh uchyteliv [Formation of a healthy lifestyle in future teachers]. Poltava, 431p. [in Ukrainian].

Vasilevskaja, E. A. (2011). Professionalnoe zdorove pedagoga kak faktor sovershenstvovanija zdorovesberegajushhej obrazovatelnoj sredy [Professional health of a teacher as a factor in improving a health-preserving educational environment]. Science vector. Vol.1 (IS), pp.375–378. [in Russian].

Voronij, D. Je. (2006). Formuvannja zdorovjazberighajuchoji kompetentnosti studentiv vyshhykh navchaljnykh zakladiv zasobamy fizychnogho vykhovannja [Formation of health-preserving competence of students of higher educational institutions by means of physical education]. Candidate’s thesis. Kherson, 320 p.[in Ukrainian].

Domashenko, A. V. (1998). Fizicheskaja podgotovlennost i zdorove naselenija – prioritetnaja zadacha gosudarstvennogo stroitelstva [Physical fitness and health of the population is a priority task of state building]. Physical fitness and health of the population. Odesa. pp.10–12. [in Russian].

Zvaryshhuk, O. M. (2002). Vykhovannja vidpovidaljnosti starshoklasnykiv za svij fizychnyj stan [Educating high school students for their physical condition]. Candidate’s thesis. Lviv, 198 p.[in Ukrainian].

Meshko, Gh. M. (2006). Formuvannja kompetentnosti zdorovjazberezhennja u majbutnikh pedaghoghiv [Formation of health competence in future teachers]. Profesіynі kompetentsіi ta kompetentnostі vchitelya: Materіali regіonalnogo nauk.-prakt. seminaru – Professional and teacher competencies: Materials of the regional scientific-practical seminar. (pp.17–21).Ternopil. [in Ukrainian].

Nosko, M. O., Hryshchenko, S. V. & Nosko, Ju. M. (2013). Formuvannja zdorovogho sposobu zhyttja [Building a Healthy Lifestyle]. Tutorial. Kyiv, 260 p. [in Ukrainian].

Pavlova, Ju. A. (2015). Modelirovanie teoreticheskoj struktury kachestva zhizni naselenija [Modeling the theoretical structure of the quality of life of the population]. Sovremennye problemy formirovaniya i ukrepleniya zdorovya: Tez. dokl. V Mezhdunar. nauch.-prak. konf. – Modern problems of formation and strengthening of health. The bstracts of the V International Scientific and Practical Conference.(pp.59–60). Brest, 23-24 November 2015. [in Russian].

Prystupa, E. & Pavlova, Iu. (2015). Evaluation of Health in Context of Life Quality Studying. Advances in Rehabilitation. Vоl. 29, No. 2, pp.33–38. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті