ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: НЕОБХІДНІСТЬ, СУТНІСТЬ, ЗМІСТ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225537Ключові слова:
інновації, інноваційна освіта, суб’єкти освітньої діяльності, інновації в освіті, зміст, сутність та специфіка інноваційАнотація
Педагогічну інновацію визначаємо як процес оновлення чи вдосконалення теорії і практики освіти, що оптимізує досягнення її мети. В основу інноваційної діяльності мають бути покладені системний і компетентнісний підходи; принцип науковості; важливою ознакою освітніх інновацій є його структурованість; інновації в освіті мають бути спрямовані на гарантоване досягнення цілей освітнього процесу, складати цілісну канву навчального процесу і забезпечувати прогнозований результат.
Посилання
Danylenko, L. I. (1998). Modernizatsiia zmistu, form ta metodiv upravlinskoi diialnosti dyrektora zahalnoosvitnoi shkoly: monohrafiia [Modernization of the content, forms and methods of management of the director of secondary school: monograph]. Kyiv, 450 p. [in Ukrainian].
Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii : navch. posibnyk [Innovative pedagogical technologies: textbook manual]. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].
Dokuchaieva, V. V. (2007). Teoretyko-metodolohichni osnovy proektuvannia innovatsiinykh pedahohichnykh system [The theoretical and methodological bases of designing the innovative pedagogical systems]. Doctor’s thesis. Luhansk, 481 p. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy Pro osvitu Vidomosti Verkhovnoi Rady [Law of Ukraine On Education Information of the Verkhovna Rada]. 2017, № 38–39. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text [in Ukrainian].
Konovalchuk, I. I. (2011). Sutnist i struktura innovatsiinoi kompetentnosti pedahoha zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu [The essence and structure of innovative competence of a teacher of a secondary school]. Professional pedagogical education: competence approach: monograph. Zhytomyr, pp. 110–130. [in Ukrainian].
Konovalchuk, I. I. (2016). [The theoretical and technological bases of realization of innovations in general educational institutions. The essence and structure of innovative competence of the teacher. The development of system and technology of its development]. Acme achievements of scientists of Zhytomyr scientific and pedagogical school: monograph. Zhytomyr, pp. 138–170. [in Ukrainian].
Korotkyi terminolohichnyi slovnyk z innovatsiinykh pedahohichnykh tekhnolohii [A short glossary of innovative pedagogical technologies]. Available at: https://www.google.com.ua/search [in Ukrainian].
Kravchenko, H. Iu. (2002). Innovatsiine navchannia ta yoho mistse u vnutrishno-shkilnii naukovo-metodychnii roboti z uchyteliamy pochatkovykh klasiv [Innovative learning and its place in intra-school scientific and methodical work with primary school teachers]. The scientific and methodological support of modernization of primary education: Proceedings of the All-Ukrainian Scientific-Practical Conference. Luhansk, p. 220. [in Ukrainian].
Otsiniuvannia ta vidbir pedahohichnykh innovatsii: teoretyko-prykladnyi aspekt: Nauk-metod. posib. [An evaluation and selection of pedagogical innovations: the theoretical and applied aspect: Science-method. manual]. Kyiv, 2001. 185 p. [in Ukrainian].
Chumak, O. V. Paradyhma osvity ХХІ stolittia: innovatsiini aspekty [21st Century Education Paradigm: Innovative Aspects]. Available at: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp7/konf1/Chumak.pdf. [in Ukrainian].
Iarovenko, T. S. Vydy innovatsii v osviti ta yikh klasyfikatsiia [Types of innovations in education and their classification]. Available at: www.vestnikdnu.com.ua/archive/201264/yarovenko.html. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.