ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗВО

Автор(и)

  • Тетяна Григоренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225744

Ключові слова:

учителі-філологи, освітньо-комунікативне середовище, педагогічне дослідження, професійно-комунікативна діяльність, система підготовки майбутніх учителів-філологів, педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів, природний експеримент, методи дослідження

Анотація

У статті обґрунтовується система підготовки майбутніх учителів-філологів в умовах освітньо-комунікативного середовища закладів вищої освіти, організація та проведення експериментальної перевірки. Подано методику й програму експериментального дослідження; описано організацію, хід і результати констатувального й формувального етапів експерименту; узагальнено результати експериментальної роботи. Виявлено, що завдяки впливу активних факторів, а саме, запропонованим нами педагогічним умовам, можна досягти потрібних результатів.

Біографія автора

Тетяна Григоренко

кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Vashchenko, H. H. (1997). Zahalni metody navchannia [General Teaching Methods]. Kyiv, 410 p. [in Ukrainian].

Volkov, B. S. & Volkova, N. V. (2002). Detskaya psihologiya : logicheskie skhemy [Children’s Psychology : Logical Schemes]. Moscov, 256 p. [in Russian].

Honcharenko, S. U. (2010). Pedahohichni doslidzhennia : metodolohichni porady molodym naukovtsiam [Educational Studies : Methodological Advice to The Young Researchers]. Kyiv ; Vinnytsia, 308 p. [in Ukrainian].

Panasenko, E. (2011). Zmist i struktura eksperymentu yak metodu naukovoho doslidzhennia u teorii ta praktytsi vitchyznianoi pedahohiky (1945–1991 rr.) [Content and structure of the experiment as a method of scientific research in the theory and practice of domestic pedagogy (1945-1991)]. Native school, no. 11, pp. 28–35. [in Ukrainian].

Pejsahov, N. M. (Ed.). (1985). Pedagogika vysshej shkoly [University Pedagogics]. Kazan, 190 p. [in Russian].

Smirnov, S. A., Kotova, I. B. & Shiyanov, Ye. N. et al. (2003). Pedagogika: pedagogicheskie teorii, sistemy, tekhnologii [Pedagogics: pedagogical theories, systems and technologies].(Ed.). Smirnov, S. A., 4 ed., Moscov, 512 p. [in Russian].

Pidkasistyi, P. I. (Ed.). (2004). Pedagogika [Pedagogics]. Moscov, 608 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Номер

Розділ

Статті