ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225744Ключові слова:
учителі-філологи, освітньо-комунікативне середовище, педагогічне дослідження, професійно-комунікативна діяльність, система підготовки майбутніх учителів-філологів, педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів, природний експеримент, методи дослідженняАнотація
У статті обґрунтовується система підготовки майбутніх учителів-філологів в умовах освітньо-комунікативного середовища закладів вищої освіти, організація та проведення експериментальної перевірки. Подано методику й програму експериментального дослідження; описано організацію, хід і результати констатувального й формувального етапів експерименту; узагальнено результати експериментальної роботи. Виявлено, що завдяки впливу активних факторів, а саме, запропонованим нами педагогічним умовам, можна досягти потрібних результатів.
Посилання
Vashchenko, H. H. (1997). Zahalni metody navchannia [General Teaching Methods]. Kyiv, 410 p. [in Ukrainian].
Volkov, B. S. & Volkova, N. V. (2002). Detskaya psihologiya : logicheskie skhemy [Children’s Psychology : Logical Schemes]. Moscov, 256 p. [in Russian].
Honcharenko, S. U. (2010). Pedahohichni doslidzhennia : metodolohichni porady molodym naukovtsiam [Educational Studies : Methodological Advice to The Young Researchers]. Kyiv ; Vinnytsia, 308 p. [in Ukrainian].
Panasenko, E. (2011). Zmist i struktura eksperymentu yak metodu naukovoho doslidzhennia u teorii ta praktytsi vitchyznianoi pedahohiky (1945–1991 rr.) [Content and structure of the experiment as a method of scientific research in the theory and practice of domestic pedagogy (1945-1991)]. Native school, no. 11, pp. 28–35. [in Ukrainian].
Pejsahov, N. M. (Ed.). (1985). Pedagogika vysshej shkoly [University Pedagogics]. Kazan, 190 p. [in Russian].
Smirnov, S. A., Kotova, I. B. & Shiyanov, Ye. N. et al. (2003). Pedagogika: pedagogicheskie teorii, sistemy, tekhnologii [Pedagogics: pedagogical theories, systems and technologies].(Ed.). Smirnov, S. A., 4 ed., Moscov, 512 p. [in Russian].
Pidkasistyi, P. I. (Ed.). (2004). Pedagogika [Pedagogics]. Moscov, 608 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.