СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Людмила Чистякова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225779

Ключові слова:

екологічна культура, освітні технології, майбутні вчителі, екологічні імперативи, хакатон

Анотація

Стаття має на меті дослідити впровадження новітніх технологій у сучасну освіту задля формування екологічної культури у студентів педагогічних спеціальностей, зокрема, майбутніх учителів трудового навчання та технологій.

Екологічна культура може бути інтегрована у рамки сталої та неперервної освіти з урахуваннях усіх характерних особливостей за допомогою інноваційних технологій. Був виявлений механізм, за яким культурні особливості, безпосередньо пов’язані з екологією, можуть бути інтегровані у загальну культурну сферу, що формується внаслідок навчання у ЗВО. З’ясовано, що залучення майбутніх фахівців до основних імперативів, властивих екологічній культурі, повинно відбуватись відповідно до сучасних стратегій розвитку освіти, щоб створити міцну основу для подальшого формування ціннісної орієнтації представників студентства.

Біографія автора

Людмила Чистякова

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри педагогіки і менеджменту освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

Посилання

Boliukh, O. S. (2019). Ekolohichna osvita v konteksti ekolohichnoi polityky Yevropeiskoho Soiuzu [Environmental education in the context of the European Union’s environmental policy]. Stratehichni napriamy zovnishnoi polityky Yevropeiskoho Soiuzu: zb. materialiv mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (11 kvitnia 2019 roku, m. Kharkiv) – Strategic directions of foreign policy of the European Union: Coll. materials of the International Scientific-Practical Conference (April 11, 2019, Kharkiv).(pp. 21–24). Kharkiv. [in Ukrainian].

Dolhova, O. V. (2017). Khakaton yak innovatsiina forma STEM-osvity: dosvid praktychnoi diialnosti lideriv uchnivskoho samovriaduvannia [Hackathon as an innovative form of STEM-education: practical experience of leaders of student government]. The theoretical and methodological problems of education of children and students: coll. science. works. Vol.21. Book 1. pp.180–190. [in Ukrainian].

Innovatsiini tekhnolohii navchannia (2017). [Innovative learning technologies]. Textbook manual for students. Higher technical educational institutions. (Ed.). Bakhtiiarova Kh.Sh.; scientific editor Aristova A.V.; Kyiv, 172 p. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V. A. (2016). Teoretychni ta metodychni osnovy profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv do roboty v umovakh variatyvnosti osvitno-vykhovnykh system [Theoretical and methodological bases of professional training of future teachers to work in the conditions of variability of educational systems]. Doctor’s thesis. Zhytomyr, 514 p. [in Ukrainian].

Kutsenko, V. (2014). Ekolohichna osvita – vazhlyvyi instrument staloho rozvytku [Environmental education is an important tool for sustainable development]. Economics of nature management and environmental protection. No. 214. pp. 20–22. [in Ukrainian].

Nisimchuk, A. S., Boichuk, P. M & Panasiuk, O. P. (2012). Innovatsiini tekhnolohii pedahohichnoi osvity [Innovative technologies of pedagogical education]. Lutsk, 480 p. [in Ukrainian].

Romaniuk, I. (2016). Uprovadzhennia innovatsiinoi osvitnoi diialnosti u navchalnomu zakladi [Introduction of innovative educational activities in the educational institution]. The practice of managing an educational institution. No. 2. pp. 23–33. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Номер

Розділ

Статті