МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Лариса Ковальчук
  • Олена Лущинська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225781

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційна культура, модель, майбутні вчителі початкових класів, професійна підготовка

Анотація

Розкрито сутність інформаційно-комунікаційної культури вчителя початкових класів. Обґрунтовано модель формування інформаційно-комунікаційної культури як цілісну педагогічну систему поетапної професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, спрямованої на набуття компетентностей, необхідних для ефективної інформатизації освітнього процесу. Цільовий, організаційно-методичний і контрольно-результативний блоки моделі відображають внутрішню організацію та функціонування структурних компонентів інформаційно-комунікаційної культури, аспекти її формування.

Біографії авторів

Лариса Ковальчук

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Львівського національного університету імені Івана Франка

Олена Лущинська

аспірант, асистент кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Vazhynskyi, S. E. & Shcherbak, T. I. (2016). Metodyka ta orhanizatsiia naukovykh doslidzhen. [Methods and organization of scientific research]. Tutorial. Sumy, p. 260. [in Ukrainian].

Varhas, V. M. Vykorystannia kompiuternykh tekhnolohii u pidvyshchenni efektyvnosti diialnosti vykladachiv. [The use of computer technology to increase the efficiency of teachers]. Available at: http://intkonf.org/vargas-vm-vikoristannya-kompyuternih-tehnologiy-u-pidvischenni-efektivnosti-diyalnosti-vikladachiv (аccessed 24 Nov. 2020). [in Ukrainian].

Dziuba-Shpuryk, L. H. (2016). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do oznaiomlennia uchniv z informatsiino-komunikatsiinymy tekhnolohiiamy [Formation of readiness of future primary school teachers to acquaint students with information and communication technologies]. Candidate’s thesis. Poltava, 290 p. [in Ukrainian].

Zemelko, I. S. (2013). Rozvytok informatsiinoho suspilstva. Problema tsyfrovoi nerivnosti [Development of information society. The problem of digital inequality. Information and communication technologies]. Practical media education: the author’s lessons: collection (Ed.).V.F. Ivanova, O.V. Volosheniuk. According to the scientific edition V. V. Rizuna & V.V. Litostanao. Kyiv, pp. 57–58. [in Ukrainian].

Lapinskyi, V. V. (2011). Multymediina doshka [Interactive board]. Kyiv, 128 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Номер

Розділ

Статті