ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Лілія Полещук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225799

Ключові слова:

менеджер освіти, професійно-значущі якості формування, педагогічні умови, професійна підготовка

Анотація

Стаття присвячена аналізу педагогічних умов, що впливають на формування професійно-значущих якостей менеджерів освіти. Проаналізовано поняття “педагогічна умова” з позиції філософії, психології та педагогіки. Схарактеризовано класифікаційні групи педагогічних умов. Уточнено поняття “педагогічні умови”, котрі розглядаються як сукупність причин, обставин, будь-яких об’єктів, що впливають на функціонування і розвиток будь-якого об’єкта (педагогічної системи, цілісного педагогічного процесу). Встановлено, що процес формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів освіти може бути продуктивним за умови проєктування та впровадження комплексу педагогічних умов.

Біографія автора

Лілія Полещук

завідувач відділу освітньо-наукової підготовки КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради”

Посилання

Belikov, V.A. (2004). Filosofiya obrazovaniya lichnosti : deyatelnostnyy aspekt: monografiya [Philosophy of personality education: activity aspect: monograph]. Moscow, 357 p. [in Russian].

Dubych, K. V. (2007). Osobystisno oriientovane vykhovannia studentiv v umovakh sotsiokulturnoho seredovyshcha vyshchoho navchalnoho zakladu [Personally oriented education of students in the socio-cultural environment of higher education]. Сandidate’s thesis. Rivne, 267 p. [in Ukrainian].

Zhytnyk, N. V. (2002). Orhanizatsiino-pedahohichni umovy pidhotovky bakalavriv ekonomiky u koledzhi II rivnia akredytatsii [Organizational and pedagogical conditions for training bachelors of economics in the college of the II level of accreditation]. Сandidate’s thesis. Kriviy Rіg, 233 p. [in Ukrainian].

Zhuravskaya, N.V. (2011). Professionalnaya podgotovka spetsialistov pozharnoy bezopasnosti v vuzakh neftegazovoy otrasli s ispolzovaniem individualno-differentsirovannogo podkhoda [Professional training of fire safety specialists in universities of the oil and gas industry using an individually differentiated approach]. Extended abstract of candidate’s thesis. St. Petersburg, 26 p. [in Russian].

Kozireva, E.Y. (1999). Shkola pedahoha-yssledovatelia kak uslovye razvytyia pedahohycheskoi kulturi [School of the teacher-researcher as a condition for the development of pedagogical culture]. Collection of scientific papers. Vol. 4. Omsk, 24 p. [in Russian].

Kostiushko, Yu. O. (2005). Pedahohichni umovy pidhotovky maibutnoho vchytelia do mizhosobystisnoi vzaiemodii v sytuatsii konfliktu [Pedagogical conditions of preparation of the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation]. Сandidate’s thesis. Zhytomyr, 263 p. [in Ukrainian].

Lysenko, A.V. (2005). Psikhologo-pedagogicheskie usloviya formirovaniya professionalno-tsennostnykh orientatsiy budushchego uchitelya muzyki [Psychological and pedagogical conditions for the formation of professional and value orientations of the future music teacher]. Сandidate’s thesis. Maykop, 203 p. [in Russian].

Malykhin, A.O. (2000). Vospitanie moralnogo soznaniya uchenikov 5-7 klassov na urokakh trudovogo obucheniya [Raising the moral consciousness of students in grades 5-7 in labor training lessons]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Pavlov, S.N. (1999). Organizatsionno-pedagogicheskie usloviya formirovaniya obshchestvennogo mneniya organami mestnogo samoupravleniya [Organizational and pedagogical conditions for the formation of public opinion by local government bodies]. Extended abstract of candidate’s thesis. Magnitogorsk. 23 p. [in Russian].

Rodzhers, K. (1994). Vzglyad na psikhoterapiyu. Stanovlenie cheloveka [A look at psychotherapy. Becoming a man]. Moscow, pp. 153–171. [in Russian].

Rutkovskaya, M.V. (1955). Formirovanie motivov vybora pedagogicheskoy professii [Formation of motives for choosing a teaching profession]. Extended abstract of candidate’s thesis. St. Petersburg, 14 p. [in Russian].

Sverchkov, A.V. (2009). Organizatsionno-pedagogicheskie usloviya formirovaniya professionalno-pedagogicheskoy kultury budushchikh sportivnykh pedagogov [Organizational and pedagogical conditions for the formation of professional and pedagogical culture of future sports teachers]. “Young scientist”. Scientific journal. No.4, pp. 279–282. [in Russian].

Stasiuk, V. D. (2003). Pedahohichni umovy profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv u kompleksi “shkola-vyshchyi zaklad osvity” [Pedagogical conditions of professional training of future economists in the complex “school-higher educational institution”]. Сandidate’s thesis. Odesa, 280 p. [in Ukrainian].

Yakovleva, N.M. (1992). Teoriya i praktika podgotovki budushchego uchitelya k tvorcheskomu resheniyu vospitatelnykh zadach [Theory and practice of preparing a future teacher for the creative solution of educational problems]. Doctor’s thesis. Chelyabinsk, 403 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Номер

Розділ

Статті