ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ДОСВІДУ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Віра Максименко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225801

Ключові слова:

фахова підготовка, хореографічна діяльність, методика викладання, художньо-творчий досвід, творчий потенціал, вчитель-хореограф

Анотація

У статті досліджуються особливості формування художньо-творчого досвіду в системі фахової підготовки майбутніх учителів-хореографів. Зазначається, що на сучасному розвитку мистецької освіти та оновлення її змістової сторони особливої уваги заслуговують питання щодо переосмислення суспільного призначення професії вчителя хореографії, оскільки саме він здатний творчо впроваджувати соціально-значущі новації і мобільно реагувати на культурні вимоги часу. Урахування цих особливостей вимагає від майбутнього спеціаліста хореографії особливої уваги до його фахової підготовки, а також особистісних якостей, що формуються у процесі навчання.

Таку роботу доцільно здійснювати у двох аспектах: по-перше, як стійкого утворення, тобто досвіду – результату, який передбачає становлення й розвиток його основних складових; по-друге, як процесуального вияву, в якому великого значення набуває урахування необхідних умов, що забезпечують ефективність цього процесу.

Біографія автора

Віра Максименко

аспірант, викладач кафедри музичної педагогіки та хореографії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя

Посилання

Blazys, K. (1937). Klassiki khoreografii [Choreography classics]. (Ed.). Ye. I. Chesnokov. Moscov; Leningrad, 365 p. [in Russian].

Vasylenko, K. Yu. (1997). Ukrainskyi tanets [Ukrainian dance: a textbook]. Kyiv, 282 p. [in Ukrainian].

Voronin, R. Ye. (2007). Filosofsko-esteticheskie i khudozhestvennye aspekty tantsevalnogo iskusstva (sportivnyy balnyy tanets, vtoraya polovina XX veka) [Philosophical, aesthetic and artistic aspects of dance art (sports ballroom dance, second half of the XX century)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Sankt-Peterburg, 25 p. [in Russian].

Diui, Dzh. (2002). Demokratiia i osvita [Democracy and education]. Kyiv, 252 p. [in Ukrainian].

Nekhendzy, A., & Slonymskoy, Yu. (Eds.). (1971). Materialy. Vospominaniya. Stati [Materials. Memories. Articles]. Leningrad, 446 p. [in Russian].

Melyk-Pashaev, A. A., & Novlianskaia, Z. N. (1987). Stupenki k tvorchestvu [Steps to creativity]. Moscov, 144 p. [in Russian].

Fokyn, M.M. (1962). Protiv techeniya [Against the stream]. Moscov; Leningrad, 638 p. [in Russian].

Sheremeta, V. I. (2011). Osvitno-profesiina prohrama pidhotovky pedahohiv-khoreohrafiv ta yii praktychna realizatsiia [The educational and professional training program for teachers of choreography and its practical implementation]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University: Series: Pedagogy. Social work. pp.207–209. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Номер

Розділ

Статті