ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ДОСВІДУ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225801Ключові слова:
фахова підготовка, хореографічна діяльність, методика викладання, художньо-творчий досвід, творчий потенціал, вчитель-хореографАнотація
У статті досліджуються особливості формування художньо-творчого досвіду в системі фахової підготовки майбутніх учителів-хореографів. Зазначається, що на сучасному розвитку мистецької освіти та оновлення її змістової сторони особливої уваги заслуговують питання щодо переосмислення суспільного призначення професії вчителя хореографії, оскільки саме він здатний творчо впроваджувати соціально-значущі новації і мобільно реагувати на культурні вимоги часу. Урахування цих особливостей вимагає від майбутнього спеціаліста хореографії особливої уваги до його фахової підготовки, а також особистісних якостей, що формуються у процесі навчання.
Таку роботу доцільно здійснювати у двох аспектах: по-перше, як стійкого утворення, тобто досвіду – результату, який передбачає становлення й розвиток його основних складових; по-друге, як процесуального вияву, в якому великого значення набуває урахування необхідних умов, що забезпечують ефективність цього процесу.
Посилання
Blazys, K. (1937). Klassiki khoreografii [Choreography classics]. (Ed.). Ye. I. Chesnokov. Moscov; Leningrad, 365 p. [in Russian].
Vasylenko, K. Yu. (1997). Ukrainskyi tanets [Ukrainian dance: a textbook]. Kyiv, 282 p. [in Ukrainian].
Voronin, R. Ye. (2007). Filosofsko-esteticheskie i khudozhestvennye aspekty tantsevalnogo iskusstva (sportivnyy balnyy tanets, vtoraya polovina XX veka) [Philosophical, aesthetic and artistic aspects of dance art (sports ballroom dance, second half of the XX century)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Sankt-Peterburg, 25 p. [in Russian].
Diui, Dzh. (2002). Demokratiia i osvita [Democracy and education]. Kyiv, 252 p. [in Ukrainian].
Nekhendzy, A., & Slonymskoy, Yu. (Eds.). (1971). Materialy. Vospominaniya. Stati [Materials. Memories. Articles]. Leningrad, 446 p. [in Russian].
Melyk-Pashaev, A. A., & Novlianskaia, Z. N. (1987). Stupenki k tvorchestvu [Steps to creativity]. Moscov, 144 p. [in Russian].
Fokyn, M.M. (1962). Protiv techeniya [Against the stream]. Moscov; Leningrad, 638 p. [in Russian].
Sheremeta, V. I. (2011). Osvitno-profesiina prohrama pidhotovky pedahohiv-khoreohrafiv ta yii praktychna realizatsiia [The educational and professional training program for teachers of choreography and its practical implementation]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University: Series: Pedagogy. Social work. pp.207–209. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.