ОБГРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗВ’ЯЗКУ В МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Валентина Тимошенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225803

Ключові слова:

комунікативна компетентність, майбутні менеджери, заклад вищої освіти, модель, критерії, рівні, умови

Анотація

У статті здійснено теоретичне й методичне обґрунтування розроблення моделі формування комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти; удосконалено понятійно-категоріальний апарат дослідження комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів – “інформаційної безпеки у сфері освіти, науки й інноватики”, “інформаційне суспільство наукових знань”, “комунікативна компетентність”; обґрунтовано критерії, рівні формування комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у запропонованих організаційно-педагогічних умовах закладів вищої освіти.

Біографія автора

Валентина Тимошенко

аспірантка кафедри освіти дорослих Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Armstronga, M. (2020). Praktika upravleniya chelovecheskimi resursami [Human Resource Management Practice]. the10th edition. translation from English. S.K. Mordvinova. 2020. Saint Petersburg, 848 p. [in Russian].

Boxall, P. (2013). Twenty-First-Century Fiction : A Critical Introduction. Cambridge : Cambridge University Press. 275 p. [in English].

Bakhmat, N., Ridei, N., Liubarets, V., Ivashchenko, V., Petrovska, O. & Averina, K. (2020). Evaluation of the peculiarities of the implementation of the impulse stimulus of students in the process of educational activity. Systematic Reviews in Pharmacy. Vol 11, Issue 11. рр. рр. 1037–1041. [in English].

Gerbert D., Rozenshtil fon L. (2006). Organizatsionnaya psikhologiya. Chelovek i organizatsiya : perevod s nemetskogo [Organizational psychology. Person and Organization: translated from German]. Kharkov, 624 p.[in Russian].

Entsyklopediia derzhavnoho upravlinnia : u 8 t. [Encyclopedia of Public Administration: in 8 vols.]. Nat. acad. state maneg. under the President of Ukraine; scientific editor Board: Yu.V. Kovbasyuk (head). 2011. Kyiv, 692 p. [in Ukrainian].

Multymodusni zasady pisliadyplomnoi osvity dlia staloho rozvytku: kolektyvna monohrafiia (2017). [The multimodus principles of postgraduate education for sustainable development: a collective monograf]. (Ed.). Ridei, N.M. & Sergiyenko, V.P. 634 p. [in Ukrainian].

Natsionalnyi klasyfikator Ukrainy: klasyfikator profesii. DK 003: 2010 [National Classifier of Ukraine: Classifier of Professions. DK 003: 2010]. Kyiv. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va327609-10 (Accessed 28 Nov.2020). [in Ukrainian].

Tytova, N.M. (2018). Model psykholoho-pedahohichnoi pidhotovky pedahohiv profesiinoho navchannia [The model of psychological and pedagogical training of teachers of vocational training]. Educational discourse. Humanities: a collection of scientific works. Kyiv. Vol. 7 (8). pp. 31–40. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Номер

Розділ

Статті