СИСТЕМА ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Людмила Силюга
  • Тетяна Волошин

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.225838

Ключові слова:

пізнавальна активність, молодші школярі, початкова школа, навчальний процес, математика, система прикладних задач

Анотація

У статті досліджується одна з найбільш актуальних проблем особистісноорієнтованої педагогіки – формування пізнавальної активності учнів початкових класів. Розглядається сутність понять “пізнавальна активність” та “прикладна задача”. Розкриваються особливості розвитку пізнавальної активності молодших школярів під час розв’язування прикладних задач. Сформульовані основні критерії підготовленості учнів до розв’язування прикладної задачі. Визначені основні вимоги до прикладних задач, які використовуються у навчанні молодших школярів математики з метою підвищення їх пізнавальної активності.

Біографії авторів

Людмила Силюга

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики, інформатики та методики їх викладання у початковій школі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Тетяна Волошин

магістр факультету початкової та мистецької освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Danylova, L. (2002). Rozvyvaty piznavalnu aktyvnist uchniv [Develop students’ cognitive activity]. Native school, Kyiv, Vol.6, pp. 18–20. [in Ukrainian].

Lozova, V.I. (2000). Tsilisnyi pidkhid do formuvannia piznavalnoi aktyvnosti shkoliariv [A holistic approach to the formation of cognitive activity of students]. Kharkiv. [in Ukrainian].

Naidonova, O.O. & Kanakina, L.P. (2004). Pedahohichni funktsii prykladnykh zadach [Pedagogical functions of applied tasks]. Mathematics, Kyiv, Vol. 3, p. 12. [in Ukrainian].

Romanenko, L.Z. Navchalna hra yak zasib aktyvizatsii piznavalnoi diialnosti na urokakh u pochatkovykh klasakh [Educational game as a means of activating cognitive activity in lessons in primary school]. Available at: http://www.slideshare.net/tatyana6221310/ss-29723650. [in Ukrainian].

Savchenko, O.Ia. (2002). Dydaktyka pochatkovoi shkoly: pidruchnyk dlia studentiv pedahohichnykh fakultetiv [Primary school didactics: a textbook for students of pedagogical faculties]. Kyiv, 368 p. [in Ukrainian].

Fedorova, M.A. (2011). Piznavalna aktyvnist yak skladova formuvannia moralnykh tsinnostei v uchniv pochatkovykh klasiv [Cognitive activity as a component of the formation of moral values in primary school students]. New learning technologies. Scientific and methodical collection. Kyiv-Vinnytsia. Vol. 69, pp. 116–120. [in Ukrainian].

Khylko, Ye.Ie. (2011). Teoretychni aspekty navchalno-piznavalnoi diialnosti osobystosti: rivni, komponenty [Theoretical aspects of educational and cognitive activity of personality: levels, components]. Bulletin of Cherkasy University. Series: Pedagogical sciences. Vol. 203. Part II, pp. 131 – 135. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-04

Номер

Розділ

Статті