ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225858Ключові слова:
професійна підготовка, майбутні фахівці, публічне управління, заклади вищої освітиАнотація
Здійснено методологічне обґрунтування розроблення моделі організації освітнього процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління зі встановленням відповідності імплементації освітньо-наукових систем закладів вищої освіти України міжнародним інституційним об’єднанням з публічного управління шляхом оцінювання рівня сформованості їх професійної компетентності (низький, середній, достатній та високий) на основі розроблених критеріїв (когнітивно-функціональний, раціонально-менеджерський, ноосферно-квалітологічний) дo початку та після проведення експерименту.
Посилання
Voronko, O.A. (2000). Kerivni kadry: derzhavna polityka ta systema upravlinnia: navchalnyi posibnyk dlia studentiv, slukhachiv iz spets. “Derzh. Upravlinnia”, “Derzh. Upravlinnia”, “Derzh. Sluzhba”; Ukrainska Akademiia derzh. upravlinnia pry Prezydentovi Ukrainy [Management: the public policy and management system: a textbook for students, students of special. “The state. Management ”, State Management ”, “State Service”; Ukrainian Academy of State Department under the President of Ukraine]. Kyiv,152 p.[in Ukrainian].
Honcharuk, N.T. (2007). Kerivnyi personal u sferi derzhavnoi sluzhby Ukrainy: formuvannia ta rozvytok: monohrafiia [The management staff in the field of civil service of Ukraine: formation and development: a monograph]. National Academy of Public Administration under the President of Ukraine, Dnipropetrovsk. region. Inst. manag. 238 p. [in Ukrainian].
Ridei, N.M., Bohutskyi, Yu.P. & Sholudiak, N.M. (2015). Analiz funktsii upravlinnia v systemi vyshchoi osvity: aksiolohichnyi i porivnialnyi aspekty [An analysis of management functions in the higher education system: an axiological and comparative aspects]. New pedagogical thought. No.4. pp. 13–23. [in Ukrainian].
ASQ Z1.11-2002 – “Quality assurance standards – Guidelines for the application of ANSI” / ISO / ASQ Q9001-2000 to education and training institutions – AMERICAN SOCIETY FOR QUALITY, P.O. BOX 3005, WISCONSIN, 2000. [in English].
Bakhmat, N., Liubarets, V., Bilynska, M., Ridei, N. & Anhelina, S. (2020). Digital transformation of preparation of the future. Specialists in the economic industry in conditions of dual professional education. Selected Paper of 9th Cyprus International Conference on Educational Research (CYICER-2020). Vol. 7 No.3 [in English].
Bakhmat, N., Ridei, N., Liubarets, V., Ivashchenko, V., Petrovska, O. & Averina, K. (2020). Evaluation of the peculiarities of the implementation of the impulse stimulus of students in the process of educational activity. Systematic Reviews in Pharmacy. Vol. 11, issue 11. рр. 1037–1041. [in English].
Dragan, I.O., Kovalova, O., Gryshchenko, I., Ridei, N. & Lіvinskyi, A. (2020). Assessment of dragan the role of the state as a leader in the demographic development of Ukraine. Solid State Technology, Vol. 63. No.6 [in English].
ISO/IWA 2 “Quality management systems. Guidelines for the application of ISO 9001:2000 in education”. Meksykа: International Workshop Agreement, 2007. [in English].
Ridei, N., Pavlenko, D., Plakhotnik, O., Gorokhova, T. & Popova, A. (2019). Concept of forming the company innovation strategy. Academy of Strategic Management Journal. 18 (Special issue 1), рp. 1–6. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.