МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ В АНГЛІЙСЬКИХ ТЕКСТАХ МЕДІА ДИСКУРСУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.226022Ключові слова:
медійний дискурс, образ, образ політика, образ зірки шоу-бізнесу, рекламний образАнотація
Статтю присвячено механізмам створення образів в англійськомовних текстах медійного дискурсу. У ході роботи висвітлено основні позиції лінгвістів щодо виокремлення медійного дискурсу в парадигмі дослідження дискурсів, визначено поняття образу в медійному дискурсі, а також виділено основні лексичні, фразеологічні, синтаксичні та стилістичні засоби формування медійних образів політичних лідерів, зірок шоу-бізнесу та рекламних товарів (послуг) в англійськомовних текстах медійного дискурсу на основі проаналізованих газетних статей та рекламних відео.
Посилання
Arnold, I.V.(2000). Stilistika sovremennogo angliyskogo yazyika: uchebnoe posobie [The stylistics of modern English: a study guide]. Lvov, 295 p. [in Russian].
Bahtin, M. M. (1999). Estetika slovesnogo tvorchestva [Aesthetics of verbal creativity]. Moscov, 424 p. [in Russian].
Morohovskiy, A. N., Vorobyova, O. P., Lihosherst, N. I. & Timoshenko, Z. V. (2001). Stilistika angliyskogo yazyika [Stylistics of the English language]. Kracow, 272 p. [in Russian].
Potebnya, A. A. (1998). Slovo i mif [Word and myth]. Moscov,623 p. [in Russian].
Fedorov, A. I. (2002). Obraznaya rech [Figurative speech]. Novosibirsk, 199 p. [in Russian].
Fomin, I. V. (2014). Kategoriya obraza kak sredstvo izucheniya politicheskoy deystvitelnosti [The category of the image as a means of studying political reality]. Moscov, pp. 40–65. [in Russian].
Abdullah, F. S. (2014). Mass Media Discourse: A Critical Analysis Research Agenda. Pertanika J. Soc. Sci. & Hum., No.22. pp. 1–16. [in English].
Bhatia, V. K. (2004). Worlds of written discourse. London: Continuum, 228 p. [in English].
Briggs, A. & Cobley, P. (2002). The Media: An Introduction, 2nd edn. Harlow: Addison Wesley Longman. pp. 5–43. [in English].
Cottor, C. (2001). Discourse and Media. USA: Blackwell Publishers, pp. 416–436. [in English].
Crystal, D. (2000). The Oxford Companion to the English Language. Oxford University Press, 1213 p. [in English].
Fairclough, N. (2001). Critical discourse analysis: The critical study of language. London: Longman, 263 p. [in English].
Fairclough, N. & Wodak, R. (1997). Critical discourse analysis. London: Sage, pp. 258–284. [in English].
Galperin, I. R. (2003). Stylistics. Moscov, 316 р. [in English].
Holman, C.H. (2001). Figures of Speech. The Encyclopedia Americana International Edition. Danbury, Connectitut, No. 11. pp. 195–207. [in English].
Jäger,S. (2001). Discourse and Knowledge: Theoretical and Methodological Aspects of a Critical Discourse and Dispositive Analysis. California: SAGE Publications, pp. 32–62. [in English].
Matheson, D. (2005). Media Discourses: analyzing media texts. New York: Open University Press, 206 p. [in English].
McCroskey, J. C. & Jenson, T. A. (1975). Image of Mass Media: News Sources. 1919 (2). pp. 169–180. [in English].
O’Keeffe, A. (2011). Media and discourse analysis. London: Routledge, pp. 441–454. [in English].
Ortony, A. & Fainsilber, L. (2000). The role of metaphors in descriptions of emotions. Theoretical Issues in Natural Language Processing, No. 3, pp. 181–184. [in English].
Reisigl, M. & Wodak, R. (2009). The discourse historical approach. London: Sage Publications Ltd., pp. 87–121. [in English].
Reisigl, M. & Wodak, R. (2009). The discourse historical approach. London: Sage Publications Ltd., pp. 87–121. [in English].
Rotzoll, K. B. (2000). Advertisements. pp. 94–105. [in English].
Talbot, M. (2007). “Introduction: Media and Discourse”. Media Discourse: Representation and Interaction, Edinburgh University Press, pp. 3–17. [in English].
Titscher, S., Meyer, M., Wodak, R. & Vetter, E. (2000). Methods of text and discourse analysis. London: Sage Publications, Inc., 284 p. [in English].
Van Dijk, T. A. (2001). Discourse studies: A multidisciplinary introduction (Vol. 2: Discourse as structure and process). London: Sage Publications Ltd., 324 p. [in English].
Van Dijk, T. A. (2001). Multidisciplinary CDA: A plea for diversity. London: Sage Publications Ltd., pp .95–120. [in English].
Wimmer, R. D. & Dominick, J. R. (2012). Mass media research (7th. ed.) New York: Cengage Learning, 496 p. [in English].
(UKTVA) – Top 50: UK TV Adverts. 16 October 2013. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=hG0ZXD89Bq0[in English].
Executive time and other phrases we owe to Trump. 8 January 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/world-us-canada-42582478[in English].
Angelina Jolie and Brad Pitt reach custody agreement. 1 December 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/world-us-canada-46409960[in English].
Ariana Grande: Five things to know about Thank U, Next. 1 December 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/world-us-canada-46408372[in English].
Brexit deal: Should May be camped out in Parliament? 28 November 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/uk-politics-46380083?intlink_from_url=https://www.bbc.com/news/topics/c50znx8v4z7t/theresa-may&link_location=live-reporting-correspondent[in English].
G20 summit: Why Trump and Xi won’t make a deal. 29 November 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/business-46367487[in English].
Theresa May won’t rule out “no-deal” Brexit. 29 November 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/uk-politics-46384207[in English].
Trump loves the military. Do they love him back? 27 November 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/world-us-canada-46283775[in English].
Trump renews China tariff threats ahead of G20 summit. 27 November 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/business-46353445[in English].
Trump threatens new car tariffs after GM closures. 29 November 2018. Available at: https://www.bbc.com/news/business-46381897[in English].
Trumping Democracy. 30 May 2018. Available at: https://www.youtube.com/watch?v =btzQsj NJpJ4[in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.