ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.227823Ключові слова:
дистанційне навчання, психологічний комфорт, навчальне середовище, інфографіка, мотиваціяАнотація
У статті розглядаються психолого-педагогічні чинники ефективності дистанційного навчання. Метою пропонованої розвідки є виявлення шляхів усунення психологічного дискомфорту учасників дистанційного навчання та наближення його до традиційних умов навчання. Автор наголошує, що ефективно організований дистанційний курс, спрямований на досягнення комфортного середовища, значною мірою мотивує студентів на досягнення результату та сприяє поліпшенню когнітивних успіхів. Встановлено, що лише інтерактивний зв’язок забезпечує комфортне спілкування учасників дистанційного навчання, формуючи віртуальну спільноту.
Посилання
Andreev, A.A. (1999). Didakticheskie osnovy distantsionnogo obucheniya [Didactic basics of distance learning]. Monograph. Moscow, 120 p. [in Russian].
Bagdasarova, N.A., Chmykhova, Ye.V. & Bogdanov, I.V. (2003). Psikhologicheskie aspekty distantsionnogo obrazovaniya [Psychological aspects of distance education]. Innovation in education. No. 5. pp. 78–90. [in Russian].
Balashova, Yu.V. (2001). Kognitivnye i lichnostnye osobennosti studentov ochnogo i distantsionnogo obucheniya [Cognitive and personal particularities of contact and distance students]. Candidate’s thesis. Moscow, 180 p. [in Russian].
Vasileva, I.A., Pashchenko, Ye.I., Petrova, N.N. & Osipova, Ye.M. (2004). Psikhologicheskie faktory kompyuternoy trevozhnosti [Psycological factors of computer anxiety]. Psychology issues. No. 5. pp. 56–62. [in Russian].
Voyskunskiy, A.Ye. (2000). Gumanitarnye issledovaniya v internete [Humanistic research in the internet]. (Ed.). A.Ye. Voyskunskiy. Moscow, 431 p. [in Russian].
Voyskunskiy, A.Ye. (2010). Kiberpsikhologiya v proshlom, nastoyashchem i budushchem [Cyberpsychology in the past, present and future]. Practical Psychologist’s Journal. No. 4. pp. 7–16. [in Russian].
Distantsionnoe obuchenie – obrazovatelnaya sreda XXI veka: materialy IX mezhdunarodnoy nauchno-metodicheskoy konferentsii [Distance learning is an educational environment of the 21st century], 3-4 December 2015. Minsk, 2015. 324 p. [in Russian].
Isaev, A.V. (2008). Psikhologiya distantsionnogo obucheniya: emotsionalnyy faktor vospriyatiya uchebnogo materiala [Psycology of distance learning: emotional factors of academic information perception]. Secondary vocational education. No. 7. pp. 51–54. [in Russian].
Naidonova, L.A. (2011). Kiber-bulinh abo ahresiia v interneti: sposoby rozpiznannia i zakhyst dytyny [Cyber bulling or aggression in the Internet: the ways of recognition and child safety]. Guidelines. Series: to help the teacher. Vol. 4. Kyiv, 34 p. [in Ukrainian].
Smulson, M.L., Mashbyts, Yu.I. & Zhaldak, M.I. (2012). Dystantsiine navchannia: psykholohichni zasady [Distance learning: psychological fundamentals]. Monograph. Kirovohrad, 240 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.