РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ MOODLE
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228274Ключові слова:
індивідуалізація, персоналізація навчання, професійна підготовка, системи дистанційного навчання, MoodleАнотація
У статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізації навчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівців для підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементів та ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організації персоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність, різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування.
Посилання
Brown, J. (2015). Personalizing Post-Secondary Education: An Overview of Adaptive Learning Solutions for Higher Education, 35 p. [in English].
Glotova, M. Yu., & Samokhvalova, E. A. (2015). Individualnyye obrazovatelnyye trayektorii na baze sistem distantsionnoy podderzhki obrazovatelnogo protsessa na primere SDO Moodle [Individual educational trajectories based on the systems of distance support for educational process on the example of the LMS Moodle]. Science and School, 5, pp. 60–68. [in Russian].
Honcharenko, S.U., & Volodko, V.M. (1995). Problemy indyvidualizatsii protsesu navchannia. Pedahohika i psykholohiia [Problems of individualization of the learning process]. Pedagogy and psychology, 1, pp. 63–71. [in Ukrainian].
Kodzhaspirova, G.M., & Kodzhaspirov, A.Yu. (2005). Slovar po pedagogike [Dictionary of Pedagogy]. Moscow, 448 p. [in Russian].
Osadcha, K.P., & Osadchyi, V.V. (2014). Tekhnolohii dystantsiinoho navchannia. Robota z Moodle 2.4 [Distance learning technologies. Working with Moodle 2.4]. Melitopol, 396 p. [in Ukrainian].
Osadcha, K., Osadchyi, V., & Kruglyk, V. (2020). The role of information and communication technologies in epidemics: an attempt at analysis. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8(1), pp.62–82. https://doi.org/10.32919/uesit.2020.01.06. [in Ukrainian].
Osadchyi, V.V. (2011). Teoriia i praktyka orhanizatsii mobilnoi tekhnolohii navchannia u pedahohichnomu universyteti [Theory and practice of organization of mobile learning technology in pedagogical university]. Pedagogical discourse, 9, pp. 258–263. [in Ukrainian].
Osadchyi, V.V., & Krasheninnik, S.V. (2020). LMS Moodle yak instrument personalizatsii profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv [LMS Moodle as a tool for personalizing the training of future professionals]. Informatsiini tekhnolohii v osviti, nautsi i tekhnitsi: tezy dop. V Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (Cherkasy, 21-23 travnia 2020 r.) – An information technologies in education, science and technology: Abstracts of Papers of the V International Scientific-Practical Conf. (Cherkasy, May 21-23, 2020 р.). pp. 169–170. [in Ukrainian].
Forostyuk, I. (2018). Pidvyshchennia motyvatsii molodi do vyvchennia inozemnykh mov u zakladakh vyshchoi osvity [Improving motivation of young people to study foreign languages at higher education institutions]. Youth & market, 7(162), pp. 36–40. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140374. [in Ukrainian].
Shestopalova, I.O. (2004). Indyvidualizatsiia navchannia inozemnykh mov u vyshchii shkoli Velykoi Brytanii [Individualization of foreign language teaching in higher education in Great Britain]. Kyiv, 184 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.