ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228340Ключові слова:
діти дошкільного віку, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, психолого-педагогічні умови, соціалізація дитиниАнотація
У статті представлено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Зазначено, що соціалізація і розвиток дітей такої категорії в умовах інклюзивного навчання будуть ефективнішими, якщо вихователі будуть дотримуватися таких психолого-педагогічних умов, як створення інклюзивного освітнього середовища і оптимізація міжособистісних відносин у дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти засобами гри.
Посилання
Antoshchak, O. (2016). Inkliuzyvna osvita: shliakhy vid teorii do praktyky [Inclusive education: ways from theory to practice]. School Director. No. 9/10. pp. 72–78. [in Ukrainian].
Volik, N. (2017). Do problemy sotsializatsii ditei doshkilnoho viku z vadamy movlennia [To the problem of socialization of preschool children with speech defects]. Scientific Bulletin of Melitopol State Pedagogical University. No. 1(18). pp. 26–31.[in Ukrainian].
Hevko, I. V. (2018). Znachennia innovatsiinykh tekhnolohii pry zdiisnenni inkliuzyvnoi osvity [The importance of innovative technologies in the implementation of inclusive education]. Pedagogical Almanac: Collection of the Communal Higher Educational Institution Kherson Academy of Continuing Education of the Kherson Regional Council. Kherson. Vol. 37. pp. 236–240. [in Ukrainian].
Hordii, N. M., Koriakina, I. V. & Dmytrenko, A. P. (2018). Hra yak zasib rozvytku komunikatyvnoi kompetentnosti ditei doshkilnoho viku [Play as a means of developing communicative competence for preschool children]. Pedagogical sciences: a collection of scientific works. Issue. LXXXII. Vol. 3. pp. 91–98. [in Ukrainian].
Danilavichiutie, E. A. (2012). Stratehii vykladannia v inkliuzyvnomu navchalnomu zakladi : navchalno-metodychnyi posibnyk [Teaching strategies in an inclusive school: a study guide]. Kyiv, 287 p. [in Ukrainian].
Protsenko, O., & Borysenko, L. (2015). Umovy zabezpechennia yakosti inkliuzyvnoi osvity u zahalnoosvitnomu navchalnomu zakladi [Conditions for ensuring the quality of inclusive education in a secondary school]. Youth & market. Monthly scientific-pedagogical journal. Drohobych. No.11 (130). pp. 111–115. [in Ukrainian].
Rohalska, I. P. (2008). Sotsializatsiia osobystosti u doshkilnomu dytynstvi: sutnist, spetsyfika, suprovid: monohrafiia [Socialization of personality in preschool childhood: essence, specificity, support: monograph]. Kyiv, 400 p. [in Ukrainian].
Trofymenko, L. I. (2014). Osobystisno-oriientovane navchannia ditei z porushenniamy movlennia [Personality-oriented education of children with speech disorders]. Education of persons with special needs: ways of development: coll. science. works. Kirovohrad, Vol. 5. pp. 82–89. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.