ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ФАКТОР РЕАЛІЗАЦІЇ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Марина Петренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228377

Ключові слова:

професійна майстерність, майбутній фахівець музичного мистецтва, завчання, сучасна освіта

Анотація

У статті розкрита професійна майстерність майбутнього фахівця музичного мистецтва як фактор реалізації новітньої парадигми освіти. Проаналізовано стан розробленості означеної проблеми в сучасних дослідженнях. Визначено зміст професійної майстерності майбутнього фахівця музичного мистецтва. Окреслено певні завдання підвищення рівня професійної майстерності майбутнього учителя музики. Виявлено, що знання, вміння і навички, закладені впродовж навчально-виховного процесу в студентів позначаться на результатах підготовки майбутніх професійних кадрів, реалізації їх як особистостей новітньої парадигми освіти.

Біографія автора

Марина Петренко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

Посилання

Gavryliuk, O.A. (2019). Formuvannya profesiynoyi hotovnosti maybutnikh uchyteliv muzyky u pedahohichnykh koledzhakh do khudozhno-tvorchoyi diyalnosti [Formation of professional readiness of future music teachers in pedagogical colleges for artistic and creative activity]. Candidate’s thesis. Vinnytsia, 294 p. [in Ukrainian].

Zhiginas, T.V. (2007). Metodychni zasady pidhotovky maybutnikh uchyteliv muzyky do kontsertno-osvitnoyi diyalnosti sered ditey ta yunatstva [Methodical principles of preparation of future music teachers for concert-educational activity among children and youth]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 18 p. [in Ukrainian].

Lurina, T.I. (2015). Pidhotovka konkurentospromozhnykh fakhivtsiv u vyshchomu pedahohichnomu navchalnomu zakladi [Training of competitive specialists in a higher pedagogical educational institution]. Humanitarian Bulletin of Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Hryhoriy Skovoroda. Pereyaslav-Khmelnytsky, Issue. 24, pp.198–203. [in Ukrainian].

Ovcharenko, N.A. (2016). Teoretyko-metodolohichni zasady profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalno-pedahohichnoyi diyalnosti [Theoretical and methodological principles of professional training of future teachers of music to vocal and pedagogical activities]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kryvyi Rih, 38 p. [in Ukrainian].

Khlebnikova, O.V. (2001). Formuvannya dosvidu muzychno-vykonavskoyi diyalnosti u studentiv vuziv kultury [Formation of experience of musical-performing activity at students of high schools of culture]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20p. [in Ukrainian].

Shcholokova, O. P. (1996). Systema profesiynoyi pidhotovky studentiv pedahohichnykh vuziv do khudozhno–estetychnoyi osvity shkolyariv [The system of professional training of students of pedagogical universities for artistic and aesthetic education of schoolchildren]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 43 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-02

Номер

Розділ

Статті