ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ФАКТОР РЕАЛІЗАЦІЇ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228377Ключові слова:
професійна майстерність, майбутній фахівець музичного мистецтва, завчання, сучасна освітаАнотація
У статті розкрита професійна майстерність майбутнього фахівця музичного мистецтва як фактор реалізації новітньої парадигми освіти. Проаналізовано стан розробленості означеної проблеми в сучасних дослідженнях. Визначено зміст професійної майстерності майбутнього фахівця музичного мистецтва. Окреслено певні завдання підвищення рівня професійної майстерності майбутнього учителя музики. Виявлено, що знання, вміння і навички, закладені впродовж навчально-виховного процесу в студентів позначаться на результатах підготовки майбутніх професійних кадрів, реалізації їх як особистостей новітньої парадигми освіти.
Посилання
Gavryliuk, O.A. (2019). Formuvannya profesiynoyi hotovnosti maybutnikh uchyteliv muzyky u pedahohichnykh koledzhakh do khudozhno-tvorchoyi diyalnosti [Formation of professional readiness of future music teachers in pedagogical colleges for artistic and creative activity]. Candidate’s thesis. Vinnytsia, 294 p. [in Ukrainian].
Zhiginas, T.V. (2007). Metodychni zasady pidhotovky maybutnikh uchyteliv muzyky do kontsertno-osvitnoyi diyalnosti sered ditey ta yunatstva [Methodical principles of preparation of future music teachers for concert-educational activity among children and youth]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 18 p. [in Ukrainian].
Lurina, T.I. (2015). Pidhotovka konkurentospromozhnykh fakhivtsiv u vyshchomu pedahohichnomu navchalnomu zakladi [Training of competitive specialists in a higher pedagogical educational institution]. Humanitarian Bulletin of Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Hryhoriy Skovoroda. Pereyaslav-Khmelnytsky, Issue. 24, pp.198–203. [in Ukrainian].
Ovcharenko, N.A. (2016). Teoretyko-metodolohichni zasady profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalno-pedahohichnoyi diyalnosti [Theoretical and methodological principles of professional training of future teachers of music to vocal and pedagogical activities]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kryvyi Rih, 38 p. [in Ukrainian].
Khlebnikova, O.V. (2001). Formuvannya dosvidu muzychno-vykonavskoyi diyalnosti u studentiv vuziv kultury [Formation of experience of musical-performing activity at students of high schools of culture]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20p. [in Ukrainian].
Shcholokova, O. P. (1996). Systema profesiynoyi pidhotovky studentiv pedahohichnykh vuziv do khudozhno–estetychnoyi osvity shkolyariv [The system of professional training of students of pedagogical universities for artistic and aesthetic education of schoolchildren]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 43 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.