ХАРАКТЕРИСТИКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Галина Подановська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228384

Ключові слова:

модель, комунікативна компетентність, здобувачі початкової освіти, вчитель початкових класів, кваліфікований читач, літературне читання, уроки роботи з дитячою книжкою

Анотація

Стаття присвячена проблемі аналізу експериментальної моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти. Виокремлено основні компоненти моделі, підкреслюється їх важливість у процесі формування комунікативної компетентності учнів початкової школи. Автор наголошує на взаємозв’язку компонентів моделі, які лише в комплексі дозволять домогтися більш високих навчально-виховних результатів в порівнянні з традиційною методикою підготовки кваліфікованого читача.

Біографія автора

Галина Подановська

викладач Педагогічного фахового коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Vashulenko, M.S. (2008). Metodyka vykladannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoly [Methods of teaching the Ukrainian language in primary school]. Kyiv, 318 p. [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity (2018). [State standard of primary education]. Available at: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-derzhavnogo-standartu-pochatkovoyi-osviti (Accessed 10 Feb. 2021) [in Ukrainian].

Koval, H. P., Ivanova, L.I. & Surzhuk, T. B. (2010). Metodyka chytannia [Methods of reading]. Ternopil, 280 p. [in Ukrainian].

Kontseptsiia Novoi ukrainskoi shkoly [The concept of the New Ukrainian school]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola (Accessed 14 Dec. 2020) [in Ukrainian].

Tkachuk, H.P. (2007). Dytiacha knyzhka i problemy stanovlennia chytatskoi samostiinosti u molodshykh shkoliariv [Children’s book and the problems of reader independence in junior high school]. Collection of scientific works of Kamyanets-Podilsky State University. The series is pedagogical. 3–41 Issue XIII. Kamyanets-Podilsky, pp. 66–70. [in Ukrainian].

Tsymbaliuk, L. (2000). Problemy vedennia literaturoznavchoi propedevtyky v pochatkovykh klasakh [Problems of literary propaedeutics in primary school]. Elementary School, No. 11, pp. 19 – 25. [in Ukrainian].

Rubynshtein, S.L. (1973). Problemy obshchei psykholohyy [Problems of general psychology]. Moscow, 424 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-02

Номер

Розділ

Статті