ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В АВІАЦІЙНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ (середина ХХ ст. – початок ХХІ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228863Ключові слова:
іншомовна підготовка, авіаційний навчальний заклад, історичні періодиАнотація
У статті автор розглядає основні принципи викладання іноземної мови в авіаційній освіті із середини ХХ ст. до теперішнього часу. Стаття аналізує зміни методів викладання іноземних мов у технічних освітніх закладах залежно від цілей і задач, які ставила перед ними держава. В історії розвитку нашої країни були періоди, коли вивчення іноземних мов мало непріоритетний характер. 50-ті рр. відзначалися використанням граматико-перекладного методу як в загальноосвітніх, так і у вищих школах СРСР. 60-ті рр. та тогочасні реформи у сфері вивчення іноземних мов виявили певні недоліки попередників і наполягали на вивченні мови, використовуючи прямий метод, тобто уникаючи процесу перекладу під час навчання, намагатись не використовувати рідну мову. У 70–80-ті рр. підкреслювалась практична спрямованість методів викладання іноземної мови в льотних закладах освіти. Наразі, враховуючи стандартизацію та вимоги до сучасного авіаційного фахівця, в льотних навчальних закладах використовують велику кількість сучасних методів, що забезпечують активне володіння майбутніми авіаційними спеціалістами іноземною мовою як засобом формування і формулювання думок у галузі повсякденного спілкування та в галузі професійної діяльності.
Посилання
Dinamov, B.S. (1986). Struktura modeli deyatelnosti aviaspetsialista [The structure of the model of aviation specialist’s activity]. Moscow, pp.48–55. [in Russian].
Ketsyk-Zinchenko, U. (2019). Osoblyvosti profesiino-oriyentovanogo navchannya inozemnoii movy studentiv nemovnykh spetsialnostei [Features of professionally-oriented foreign language teaching of students of non-language specialties]. Drohobych, pp.101 – 106. [in Ukrainian].
Mirolubov, A.A. (2002). Istoriya otechestvennoi metodiki obucheniya inostrannym yazykam [History of state methods of foreign languages teaching]. Moscow, pp.320 – 448. [in Russian].
Shchukin, A.N. (2006). Obucheniye inostrannym yazykam: teoriya i praktika [Foreign Languages Teaching: theory and Practice]. Moscow, 480 p. [in Russian].
Hutchinson, T. & Waters, A. (1987). English for Specific Purposes: A Learner-Centered Approach. Cambridge University Press. 168 p. [in English].
Modern Language: Learning, Teaching, Assessment. A Common European Framework of References/Council of Europe, Education Committee. Strasbourg, 2002. 232 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.