ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В АВІАЦІЙНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ (середина ХХ ст. – початок ХХІ ст.)

Автор(и)

  • Яна Нечепорук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228863

Ключові слова:

іншомовна підготовка, авіаційний навчальний заклад, історичні періоди

Анотація

У статті автор розглядає основні принципи викладання іноземної мови в авіаційній освіті із середини ХХ ст. до теперішнього часу. Стаття аналізує зміни методів викладання іноземних мов у технічних освітніх закладах залежно від цілей і задач, які ставила перед ними держава. В історії розвитку нашої країни були періоди, коли вивчення іноземних мов мало непріоритетний характер. 50-ті рр. відзначалися використанням граматико-перекладного методу як в загальноосвітніх, так і у вищих школах СРСР. 60-ті рр. та тогочасні реформи у сфері вивчення іноземних мов виявили певні недоліки попередників і наполягали на вивченні мови, використовуючи прямий метод, тобто уникаючи процесу перекладу під час навчання, намагатись не використовувати рідну мову. У 70–80-ті рр. підкреслювалась практична спрямованість методів викладання іноземної мови в льотних закладах освіти. Наразі, враховуючи стандартизацію та вимоги до сучасного авіаційного фахівця, в льотних навчальних закладах використовують велику кількість сучасних методів, що забезпечують активне володіння майбутніми авіаційними спеціалістами іноземною мовою як засобом формування і формулювання думок у галузі повсякденного спілкування та в галузі професійної діяльності.

Біографія автора

Яна Нечепорук

кандидат педагогічних наук, докторант кафедри педагогіки та менеджменту освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

Посилання

Dinamov, B.S. (1986). Struktura modeli deyatelnosti aviaspetsialista [The structure of the model of aviation specialist’s activity]. Moscow, pp.48–55. [in Russian].

Ketsyk-Zinchenko, U. (2019). Osoblyvosti profesiino-oriyentovanogo navchannya inozemnoii movy studentiv nemovnykh spetsialnostei [Features of professionally-oriented foreign language teaching of students of non-language specialties]. Drohobych, pp.101 – 106. [in Ukrainian].

Mirolubov, A.A. (2002). Istoriya otechestvennoi metodiki obucheniya inostrannym yazykam [History of state methods of foreign languages teaching]. Moscow, pp.320 – 448. [in Russian].

Shchukin, A.N. (2006). Obucheniye inostrannym yazykam: teoriya i praktika [Foreign Languages Teaching: theory and Practice]. Moscow, 480 p. [in Russian].

Hutchinson, T. & Waters, A. (1987). English for Specific Purposes: A Learner-Centered Approach. Cambridge University Press. 168 p. [in English].

Modern Language: Learning, Teaching, Assessment. A Common European Framework of References/Council of Europe, Education Committee. Strasbourg, 2002. 232 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-11

Номер

Розділ

Статті