ПРОБЛЕМАТИКА ЕМОЦІЙНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228961Ключові слова:
емоції, проблематика емоційної зрілості, студенти, когнітивно-емоційний, емпатійно-емоційний компоненти, емоційне здоров’я, емоційна компетентністьАнотація
У статті представлені результати теоретико-практичного дослідження проблематики емоційної зрілості як особистісної якості у студентів у контексті дослідження емоційного здоров’я. Автори подають інтерпретацію власних наукових досліджень щодо проблематики емоційної зрілості особистості, зокрема студентів Української академії друкарства в контексті дослідження двох компонентів – когнітивно-емоційного і емпатійно-емоційного.
Наведені результати порівняльного аналізу проведеного дослідження, респондентами якого були студенти 3 курсу факультету менеджменту на медіакомунікацій УАД, які зазнали умовного поділу на дві групи за статевою ознакою ( №1 – група студентів жіночої статі; №2 – група студентів чоловічої статі).
Посилання
Bodrow, V. (2006). Psichologicheskiy stress: razvitie uchenia s sovremennoe sostoznie problem [Psychological stress: the development of learning and the current state of the problem]. Moscow, 528 p. [in Russian].
Boyko, V. (1996). Energia emociy v obchenii: vzglad na sebia i drygich [The energy of emotions in communication: a look at yourself and others]. Moscow, 472 p. [in Russian].
Bocheluk, V. (2008). Metodica ta organizacia naycovich doslidchen z psichologii [Methods and organization of scientific research in psychology]. Tutorial. Kyiv, 360 p. [in Ukrainian].
Breslav, G (2007). Psichologia emosiy [Psychology of emotions]. Moscow, 544 p. [in Russian].
Vyndt, V. (2008). General psychology: textbook [General psychology: textbook ]. Kyiv, 640 p. [in Ukrainian].
Goylman, D. (2002). Emosionalna kompetentnost [Emotional competence]. Psychology of motivations and emotions. Moscow. pp. 21–49. [in Russian].
Dmitriyuk, H. С. (2010). Vpluv emochiy na formuvanna ta stanovlenna osobistosti [The influence of emotions on the formation and formation of personality]. Problems of modern psychology. Vol. 8, pp. 261–271. [in Ukrainian].
Kennon, V. (1987). Phiziologia emisiy [Physiology of emotions]. Leningrad, 175 p. [in Russian].
Lomow, B. (1990). Metodologicheskie i teoreticheskie problem psichologii [Methodological and theoretical problems of psychology]. Moscow, 350 p. [in Russian].
Luk, A. (1982). Emicii i lichnost [Emotions and personality]. Moscow, 176 p. [in Russian].
Lusin, D. (2006). Novaj metodika izmerenia emosionalnogo intelecta [A new technique for measuring emotional intelligence]. Psychological diagnostics. Vol. 4, pp. 3–21. [in Russian].
Mykytyuk, O. (2009). Problemy formyvanna zdoroviazberigaychoi kompetentnosti ychiteliw w ymovach navchalno-vichownogo procesy [The problem of forming the health competence of teachers in the educational process]. Pedagogy, psychology and medical and biological problems of physical education and sports. Charkiw, No. 4, pp. 76–79. [in Ukrainian].
Mykytyuk O. (2013). Teoretuko-metodichni zasadu formyvanna socioecologichnoi kompetentnosti ychiteliw w sustemi pisladiplomnoi pedagogichnoi osvitu [Theoretical and methodological principles of formation of socio-ecological competence of teachers in the system of postgraduate pedagogical education]. Lwiw, 368 p. [in Ukrainian].
Skrebets, V. O. (2009). Ratsionalne ta emotsiine v zdorovomu hluzdi budennoi svidomosti: poniattieve vyznachennia i diahnostyka [Rational and emotional in the common sense of everyday consciousness: conceptual definition and diagnosis]. Current issues of psychology. Vol. 7, No. 20, pp. 165–170. [in Ukrainian].
Slobodanuk, I. (2010). Trening partnerskogo spilkyvanna [Partnership training]. Training and Methodological Center “Consortium for Improving Management Education in Ukraine”, 48 p. [in Ukrainian].
Festinger, L. (2000). Teoria kognitivnogo dissonansy [Cognitive dissonance theory]. Moscow, 318 p. [in Russian].
Chebotar, A. (1999). Emosionalniy intellect kak osnowa yspeshnosti zheznedeatelnosty cheloveka [Emotional intelligence as the basis of success in human life]. Bulletin of Dnipropetrovsk University. Series “Pedagogy and Psychology”, Vol.4, pp. 129–134. [in Ukrainian].
Di Stefano, C., Heather, D. & Schutz, P. (2008). Identifying patterns of appraising tests in first year college students: implications for anxiety and emotion regulation during test taking. Journal of Educational Psychology. 2008. Vol. 100. pp. 942–960. [in English].
Goetz, T., Frenzel, A. & Rosemary, E. (2009). Emotional transmission in the classroom: exploring the relationship between teacher and student enjoyment. Journal of Educational Psychology. 2009. Vol.101. pp. 705– 716. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.