МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ПРОЄКТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.229445Ключові слова:
магістри медицини, Інтернет-проєктування, заклади вищої медичної освіти, підготовка до педагогічної діяльностіАнотація
У сучасних умовах студенти закладів вищої медичної освіти вже не просто пасивно сприймають нову інформацію з мережі Інтернет, а й є активними суб’єктами власної освіти і професійної діяльності. Це вимагає зміни підходу до організації підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності і трансформації освітнього процесу з рівня “пасивного споживання” на рівень “активного перетворення інформації”.
У межах статті розглянуто Інтернет-проєктування в контексті підготовки магістрів медицини до педагогічної діяльності як навчальний модуль, що дає змогу студентам-медикам оволодівати як професійними, так і загальнокультурними, надпрофесійними компетенціями, а викладачеві – здійснювати педагогічну супервізію діяльності студентів; має яскраво виражену спрямованість на вивчення, перетворення і вдосконалення студентами сучасного соціального Інтернет-середовища шляхом практичного застосування зазначених компетенцій.
Посилання
Artiomov, I. V., Bondarenko, V. D. & Vashchuk, O. M. (2011). Filosofiya intehratsiyi [Philosophy of integration]. Uzhhorod, 544 p. [in Ukrainian].
Batsurovska, I. V. (2019). Teoretychni i metodychni zasady osvitnio-naukovoyi pidhotovky mahistriv v umovakh masovykh vidkrytykh dystantsiynykh kursiv [Theoretical and methodical bases of educational and scientific training of masters in the conditions of mass open distance courses]. Doctor’s thesis. Zhytomyr, 644 p. [in Ukrainian].
Hura, O. I. (2008). Teoretyko-metodolohichni osnovy formuvannya psykholoho-pedahohichnoyi kompetentnosti vykladacha vyshchoho navchalnoho zakladu v umovakh mahistratury [Theoretical and methodological bases of formation of psychological and pedagogical competence of the teacher of higher educational institution in the conditions of a magistracy]. Doctor’s thesis. Zaporizhzhia, 752 p. [in Ukrainian].
Drach, I. I. (2014). Andrahohichni zasady pidhotovky mahistrantiv pedahohiky vyshchoyi shkoly [Andragogical principles of training pedagogy masters of higher school]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Ser .: Pedagogy. Social work. Vol. 33. pp. 63–66. [in Ukrainian].
Paykush, M. A. (2018). Intehratsiya pryrodnychonaukovoyi ta profesiyno-praktychnoyi pidhotovky maybutnikh likariv: teoriya ta praktyka : monohrafiya [Integration of natural science and professional-practical training of future doctors: theory and practice : monograph]. Lviv, 374 p. [in Ukrainian].
Profesiyna osvita: andrahohichnyy pidkhid : monohrafiya [Vocational education: andragogic approach : monograph]. (Ed.). O. A. Dubaseniuk. Zhytomyr, 452 p. [in Ukrainian].
Filonenko, M. M. (2016). Metodyka vykladannya u vyshchiy medychniy shkoli na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu : metod. rekom. dlya vykl. ta zdobuv. nauk. stupenyu doktora filosofiyi (PhD) VM(F)NZ Ukrayiny [Methods of teaching in higher medical school on the basis of competence approach : method. recommendations for teachers and aquaintaries of scient. degree of Doctor of Philosophy (PhD) HM(Ph)EI of Ukraine]. Кyiv, 88 p. [in Ukrainian].
Yudeyeva, T. V. (2016). Problema sotsializatsii lichnosti v sovremennom informatsionnom prostranstve [The problem of personality socialization in the modern information space]. Scientific notes of the Crimean Engineering and Pedagogical University. Ser.: Pedagogy. Psychology. No. 2 (4). pp. 190–194. [in Russian].
Beltz, J.A. (2003). Linguistic perspectives on the development of intercultural competence in telecollaboration. Language Learning and Technology. No. 7 (2). pp. 68–117. [in English].
Harris, J. (2013). Educational Telecomputing Projects: Information Collections. Computing Teacher Journal. No. 22 (7). pp. 1–15. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.