МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ПРОЄКТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Василь Гуменюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.229445

Ключові слова:

магістри медицини, Інтернет-проєктування, заклади вищої медичної освіти, підготовка до педагогічної діяльності

Анотація

У сучасних умовах студенти закладів вищої медичної освіти вже не просто пасивно сприймають нову інформацію з мережі Інтернет, а й є активними суб’єктами власної освіти і професійної діяльності. Це вимагає зміни підходу до організації підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності і трансформації освітнього процесу з рівня “пасивного споживання” на рівень “активного перетворення інформації”.

У межах статті розглянуто Інтернет-проєктування в контексті підготовки магістрів медицини до педагогічної діяльності як навчальний модуль, що дає змогу студентам-медикам оволодівати як професійними, так і загальнокультурними, надпрофесійними компетенціями, а викладачеві – здійснювати педагогічну супервізію діяльності студентів; має яскраво виражену спрямованість на вивчення, перетворення і вдосконалення студентами сучасного соціального Інтернет-середовища шляхом практичного застосування зазначених компетенцій.

Біографія автора

Василь Гуменюк

кандидат педагогічних наук, в. о. доцента кафедри медицини катастроф та військової медицини Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Посилання

Artiomov, I. V., Bondarenko, V. D. & Vashchuk, O. M. (2011). Filosofiya intehratsiyi [Philosophy of integration]. Uzhhorod, 544 p. [in Ukrainian].

Batsurovska, I. V. (2019). Teoretychni i metodychni zasady osvitnio-naukovoyi pidhotovky mahistriv v umovakh masovykh vidkrytykh dystantsiynykh kursiv [Theoretical and methodical bases of educational and scientific training of masters in the conditions of mass open distance courses]. Doctor’s thesis. Zhytomyr, 644 p. [in Ukrainian].

Hura, O. I. (2008). Teoretyko-metodolohichni osnovy formuvannya psykholoho-pedahohichnoyi kompetentnosti vykladacha vyshchoho navchalnoho zakladu v umovakh mahistratury [Theoretical and methodological bases of formation of psychological and pedagogical competence of the teacher of higher educational institution in the conditions of a magistracy]. Doctor’s thesis. Zaporizhzhia, 752 p. [in Ukrainian].

Drach, I. I. (2014). Andrahohichni zasady pidhotovky mahistrantiv pedahohiky vyshchoyi shkoly [Andragogical principles of training pedagogy masters of higher school]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Ser .: Pedagogy. Social work. Vol. 33. pp. 63–66. [in Ukrainian].

Paykush, M. A. (2018). Intehratsiya pryrodnychonaukovoyi ta profesiyno-praktychnoyi pidhotovky maybutnikh likariv: teoriya ta praktyka : monohrafiya [Integration of natural science and professional-practical training of future doctors: theory and practice : monograph]. Lviv, 374 p. [in Ukrainian].

Profesiyna osvita: andrahohichnyy pidkhid : monohrafiya [Vocational education: andragogic approach : monograph]. (Ed.). O. A. Dubaseniuk. Zhytomyr, 452 p. [in Ukrainian].

Filonenko, M. M. (2016). Metodyka vykladannya u vyshchiy medychniy shkoli na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu : metod. rekom. dlya vykl. ta zdobuv. nauk. stupenyu doktora filosofiyi (PhD) VM(F)NZ Ukrayiny [Methods of teaching in higher medical school on the basis of competence approach : method. recommendations for teachers and aquaintaries of scient. degree of Doctor of Philosophy (PhD) HM(Ph)EI of Ukraine]. Кyiv, 88 p. [in Ukrainian].

Yudeyeva, T. V. (2016). Problema sotsializatsii lichnosti v sovremennom informatsionnom prostranstve [The problem of personality socialization in the modern information space]. Scientific notes of the Crimean Engineering and Pedagogical University. Ser.: Pedagogy. Psychology. No. 2 (4). pp. 190–194. [in Russian].

Beltz, J.A. (2003). Linguistic perspectives on the development of intercultural competence in telecollaboration. Language Learning and Technology. No. 7 (2). pp. 68–117. [in English].

Harris, J. (2013). Educational Telecomputing Projects: Information Collections. Computing Teacher Journal. No. 22 (7). pp. 1–15. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-11

Номер

Розділ

Статті