ЦІЛЬОВЕ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Лариса Попова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.229538

Ключові слова:

навчання впродовж життя, іноземна мова, освітній досвід, освіта дорослих, навчальний процес

Анотація

У статті проаналізовано сутність і необхідність компетентності для безперервного вивчення іноземної мови як майбутніми фахівцями, так і тими, хто вже працює за фахом. Констатується, що навчання впродовж життя визначається як вся навчальна діяльність, яка здійснюється протягом усього життя з метою поліпшення знань, навичок і компетенцій. Висловлюється спостереження, що в умовах сучасності слід очікувати збільшення мовних вимог до кваліфікованих фахівців що вже працюють. Робиться висновок про необхідність підготовки та впровадження системних кроків, спрямованих на забезпечення формування готовності студентів до навчання впродовж усього життя.

Біографія автора

Лариса Попова

старший викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №1, факультет лінгвістики НТУУ “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

Посилання

Voytovich, I. K. & Zelenina, T. I. (Ed.). (2012). Inostrannyye yazyki v kontekste nepreryvnogo obrazovaniya: monografiya [Foreign languages in the context of continuing education]. Izhevsk, 212 p. [in Russian].

Izbash, S., & Usatiy, V. (2018). Kompetentnist “navchatysia vprodovzh zhyttia” [Competence “lifelong learning”]. Scientific Bulletin of Melitopol State Pedagogical University. Series: Pedagogy. No. 1, pp. 224–232. [in Ukrainian].

Lavrysh, Yu. (2020). Indyvidualizatsiia navchannia inozemnykh mov maibutnikh inzheneriv: kontseptualni zasady [Individualization of teaching foreign languages to future engineers: conceptual principles]. Osvitni obrii. Vol. 50. No. 1, pp. 164–167. [in Ukrainian].

Ministry of Education and Science of Ukraine (2020). MON proponuie dlia hromadskoho obhovorennia proekt Zakonu Ukrainy “Pro osvitu doroslykh” [MON proposes for public discussion the draft Law of Ukraine “On Adult Education”]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-zakonu-ukrayini-pro-osvitu-doroslih (Accessed 29 March 2021). [in Ukrainian].

Piddyachiy, V. (2020). Metodolohichni zasady rozvytku andrahohichnoi kompetentnosti pedahohiv u zakladakh vyshchoi osvity [Methodological fundamentals of developing andragogical competence of teachers in higher educational establishments]. Youth & market. No. 5(184), pp. 106–110. [in Ukrainian].

Popova, L. I. (2018). Inozemni movy v osviti doroslykh [Foreign languages in adult education]. Young scientist. No. 4 (2), pp. 525–527. [in Ukrainian].

Varečková, L., Pavelková, J. (2018). Importance of Foreign Languages in Education Process at Universities. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. Vol. 10 (4), pp. 294–306. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-03

Номер

Розділ

Статті