МОТИВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ЕПОХУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Алла Моренцова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.230212

Ключові слова:

англійська мова, іноземна мова, мотивація, навчальні стратегії, досвід вивчення

Анотація

У статті розглядаються різноманітні фактори, які впливають на мотивацію навчання іноземних мов. Зазначається, що мотивація до вивчення англійської мови стає дедалі більш особистісним питанням. Розглядається важливість активної та свідомої участі студентів у підвищенні ефективності власного навчання. Зауважується, що індивідуальні варіанти мотивації, розглянуті в статті, забезпечують корисний досвід, який можна застосувати для підвищення мотивації у процесі вивчення англійської мови. Зроблено висновок, що необхідно звертати особливу увагу на навчальні стратегії, покликані забезпечити високу ефективність навчального процесу, зокрема, шляхом підвищення рівня навчальної мотивації студентів.

Біографія автора

Алла Моренцова

викладач кафедра англійської мови технічного спрямування №1 Факультет Лінгвістики Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

Посилання

Bolayto, R. & Vest, R. (2017). Internatsionalizatsiya ukrayinskykh universytetiv u rozrizi anhliyskoyi movy: Proekt “Anhliyska mova dlya universytetiv” [Internationalization of Ukrainian Universities in the English Language: Project “English for Universities”]. Kyiv, 154 p. [in Ukrainian].

Ministry of Education and Science of Ukraine (2019). Kontseptsiia rozvytku anhliiskoi movy v Universytetakh [The concept of English language development at Universities]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-stvorilo-koncepciyu-rozvitku-anglijskoyi-v-universitetah-u-dodatku-riven-v1-obovyazkova-umova-vstupu-v2-vipusku-vikladannya-profilnih-disciplin-inozemnoyu-ta-movni-skriningi (Accessed 28 April 2021). [in Ukrainian].

Kornytska, Y. (2020). Perevernutyi klas v kursi anhliiskoi movy fakhovoho spriamuvannia: stavlennia studentiv [Flipped classrom in the esp course: students’ perceptions]. Youth and market. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 1/180, pp. pp. 116–120. [in Ukrainian].

Morentsova, A.V. (2020). Samostiine ekstensyvne chytannia adaptovanykh knyh anhliiskoiu movoiu u nemovnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh [Individual extensive reading of adapted books in English in non-linguistic universities]. Young Scientist. No. 4 (80), pp. 605–608. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-4-80-125 [in Ukrainian].

Saienko, N.S. etc. (2007). Monitorynh yakosti navchannia anhliiskoi movy [Monitoring the quality of English language teaching]. National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”. Available at: https://kpi.ua/1012-8 (Accessed 28 April 2021). [in Ukrainian].

Ministry of Education and Science of Ukraine (2020). Stratehiia rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2021–2031 roky [Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2021–2031]. Kyiv, 71 p. [in Ukrainian].

Tarnopolskyi, O.B. & Kabanova, M.R. (2019). Metodyka vykladannia inozemnykh mov ta yikh aspektiv u vyshchii shkoli: pidruchnyk [Methods of teaching foreign languages and their aspects in higher education: coursebook]. Dnipro: Universytet imeni Alfreda Nobelia, 256 p. [in Ukrainian].

Finogenova, O.N. & Denisenko, F.N. (2018). Motivatsiya k izucheniyu inostrannogo yazyka magistrantov inzhenernykh spetsialnostey [Motivation of master’s degree students of engineering programme to learning foreign languages]. Modern Studies of Social Issues. Vol. 9, No. 11, pp.190–207. [in Russian].

Dornyei, Z. (2005). The Psychology of the Language Learner: Individual Differences in Second Language Acquisition. Lawrence Erlbaum Associates Publishers. 270 p. [in English].

Nurhidayah, R. (2020). The role of motivation in second language acquisition. Jurnal Ilmiah Spectral. Vol 6, No 2, pp. 96–104.[in English].

OECD (2019). Trends Shaping Education 2019. OECD Publishing, Paris. DOI: https://doi.org/10.1787/trends_edu-2019-en[in English].

Quora (2021). How do you stay motivated while learning a language? Available at: https://www.quora.com/How-do-you-stay-motivated-while-learning-a-language (Accessed 28 April 2021). [in English].

Quora (2016). What are your motivations in learning a new language? Available at: https://www.quora.com/What-are-your-motivations-in-learning-a-new-language (Accessed 28 April 2021). [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-03

Номер

Розділ

Статті