ЕКОЛОГО-МОРАЛЬНІ ПРОЄКТИ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ЧУЙНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.230435Ключові слова:
діти дошкільного віку, заклад дошкільної освіти, волонтерська діяльність, батьки, чуйність, еколого-моральний проєктАнотація
У статті розкривається необхідність впровадження волонтерського руху з метою виховання чуйності у дітей дошкільного віку як базової якості особистості, яка формується через турботу, співчуття до людей та живих істот, готовність допомагати.
Зосереджена увага на необхідності взаємодії батьків і педагогів-дошкільників закладів дошкільної освіти у вихованні моральних якостей дітей. Виокремлено ефективні форми волонтерської роботи працівників закладів дошкільної освіти і сім’ї, які використовуються в освітньому процесі з метою виховання чуйності у дітей (шефські, соціально-педагогічні, благодійні, патріотичні, екологічні, навчально-виховні).
Посилання
Ashytok, N. (2017). Formuvannia humanistychno-tsinnisnykh oriientatsii u ditei doshkilnoho viku na materiali dytiachoi literatury [The formation of humanistic and value orientations in preschool children on the material of children’s literature]. Anthropological studies. Pedagogy. No.5. pp. 4–11. [in Ukrainian].
Bezsonova, O. K. (2019). Volonterska diialnist u zakladakh doshkilnoi osvity: starshyi doshkilnyi vik [Volunteering in preschool institutions: senior preschool age]. Ternopil, 200 p. [in Ukrainian].
Konvisareva, L. P. (2006). Volonterskoe dvizhenie kak faktor razvitiya sotsialnoy aktivnosti molodezhi [Volunteer movement as a factor in the development of social activity of youth]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kostroma, 24 p.[in Russian].
Poliakova, O. P. (2015). Formuvannia u starshykh doshkilnykiv chuinosti na osnovi syntezu mystetstv [The formation of sensitivity in older preschoolers based on the synthesis of arts]. The theoretical and methodological problems of raising children and students. No. 19 (2). pp. 141–151. [in Ukrainian].
Havrysh, N., Brezhnieva, O., Kindrat, I. & Reipolska, O. (2015). Rozumne vykhovannia suchasnykh doshkilniat. Metodychnyi posibnyk [Smart education of modern preschoolers. Methodical manual]. (Ed.). O.Brezhnieva. Kyiv,176 p. [in Ukrainian].
Sabirova, O. V. (2018). Volonterstvo – sovmestnoe delo semi i detskogo sada [Volunteering is a joint work of family and kindergarten]. Science and education: a new time. Scientific and methodical magazine. No. 5. pp. 69–71. [in Russian].
Tabachnyk, I. H. & Piekharieva, A. S. (2016). Efektyvnist spetsialno orhanizovanykh zaniat z ditmy starshoho doshkilnoho viku v protsesi vykhovannia empatiinosti ta chuinosti [The effectiveness of specially organized classes with older preschool children in the process of educating empathy and sensitivity]. Spirituality of personality: methodology, theory and practice. No. 4. pp. 166–174. [in Ukrainian].
Bryk, Ya.A., Hovorun, N. V., Dementiev, V.V., Lashchuk, O.M., Melnyk, O.V. et al. (2016). Shkola volonteriv: navchalnyi posibnyk [School of volunteers: a textbook]. (Ed.).H.S.Skytova. Kyiv, 166 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.