ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЕНДОКРИНОЛОГІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Аліна Урбанович
  • Орися Ліщук
  • Галина Суслик
  • Богдан Ліщук
  • Марта Гоцко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.230437

Ключові слова:

інновації, інтерактивні методи навчання, інтенсивні технології навчання, компетентнісний підхід у навчанні

Анотація

На сьогоднішній день загальноприйнятими стандартами в медичній освіті є підготовка кадрів, що володіють новітніми технологіями і можуть ефективно застосовувати набуті вміння у практичній діяльності. Впровадження інтерактивних форм навчання є основою для всебічного особистісного та професійного розвитку студентів, формування їхніх організаторських та комунікативних здібностей. У статті розглядаються особливості впровадження інтерактивних методів навчання для студентів медиків на кафедрі ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького.

Біографії авторів

Аліна Урбанович

доктор медичних наук, професор кафедри ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Орися Ліщук

кандидат медичних наук, асистент кафедри ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Галина Суслик

кандидат медичних наук, доцент кафедри ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Богдан Ліщук

асистент кафедри хірургії №1Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Марта Гоцко

кандидат медичних наук, доцент кафедри ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Посилання

Aktyvizatsiia navchalnoho protsesu u suchasnii vyshchii shkoli (metodychnyi ohliad) (2010). [Activation of the educational process in modern higher education (methodical review)]. Personnel. Kyiv, 32 p. [in Ukrainian].

Bystrova, Y.V. (2015). Innovatsiini metody navchannia u vyshchii shkoli Ukrainy [Innovative teaching methods in higher education in Ukraine]. Law and innovation society. Vol. 1 (4). pp. 27–33. [in Ukrainian].

Guy, L.A. (2016). Suchasni metody vykladannia medychnykh dystsyplin u vyshchii shkoli [Modern methods of teaching medical disciplines in high school]. Medical education. Vol.1. pp. 15–18. [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii: navch. posib.[Innovative pedagogical technologies textbook]. 320 p. [in Ukrainian].

Dyachenko, M.V. (2014). Aktyvni metody navchannia u VNZ [Active teaching methods in higher education]. The origins of pedagogical skills. Vol.14. pp. 74–79. [in Ukrainian].

Kyrychok, V.A. (2016). Mozhlyvosti zastosuvannia interaktyvnykh metodiv navchannia u systemi pisliadyplomnoi medychnoi osvity [Possibilities of application of interactive teaching methods in the system of postgraduate medical education]. Medical education. Vol. 1. pp. 25–28. [in Ukrainian].

Klishch, H. I. (2014). Formy orhanizatsii i navchannia u medychnykh universytetakh Avstrii [Forms of organization and training in medical universities in Austria]. Medical education. Vol. 4. pp. 56–59. [in Ukrainian].

Lutsyk, I.G. (2007). Vykorystannia interaktyvnykh metodiv yak zasib stvorennia intensyvnoho osvitnoho seredovyshcha [The use of interactive methods as a means of creating an intensive educational environment]. New learning technologies. No. 46. pp. 59–63. [in Ukrainian].

Maksymenko, S.D. (2014). Pedahohika vyshchoi osvity: pidruchnyk [Pedagogy of higher education: textbook]. Kyiv: Center for Educational Literature. 288 p. [in Ukrainian].

Pavlenko, O.O. (2001). Elementy vykorystannia metodu Case Studies v navchalnomu protsesi vuzu [Elements of using the Case Studies method in the educational process of the university]. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice: coll. Science. wash. No. 3. рp. 271–279. [in Ukrainian].

Pometun, O.I. (2007). Entsyklopediia interaktyvnoho navchannia [Encyclopedia of interactive learning]. Kyiv,144 p. [in Ukrainian].

Saukh, P.Y. (2011). Innovatsii u vyshchii osviti: problemy, dosvid, perspektyvy [Innovations in higher education: problems, experience, prospects]. Zhytomyr, 443 p. [in Ukrainian].

Spirin, O.M. [Methodological principles of development of modern systems of higher education]. Available at: http: eprints.zu.edu.ua. [in Ukrainian].

Staraeva, A.M. (2015). Interaktyvna tekhnolohiia navchannia studentiv u vyshchii shkoli [Interactive technology of teaching students in higher education]. Scientific work. Vol. 42. pp. 29–32. [in Ukrainian].

Filonenko, M.M. (2015). Psykholohichni osoblyvosti protsesu ta struktury uchinnia studentiv-medykiv [Psychological features of the process and structure of learning of medical students]. Psychology and personality. Vol. 1 (7). pp. 186–198. [in Ukrainian].

Chernyshova, L.I. (2014). Interaktyvni metody navchannia yak suchasnyi napriamok aktyvizatsii piznavalnoi diialnosti studentiv u VNZ [Interactive teaching methods as a modern direction of activating the cognitive activity of students in higher education]. Proceedings of the scientific and pedagogical seminar. Vol.7. pp. 83–88. [in Ukrainian].

Shkilnyak, L. I. (2015). Dyskusiia yak metod interaktyvnoho navchannia u vyshchii medychnii shkoli [Discussion as a method of interactive learning in higher medical school]. Bulletin of Vinnytsia National Medical University. Vol. 1 (19). pp. 189–192. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-04

Номер

Розділ

Статті