ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЕНДОКРИНОЛОГІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.230437Ключові слова:
інновації, інтерактивні методи навчання, інтенсивні технології навчання, компетентнісний підхід у навчанніАнотація
На сьогоднішній день загальноприйнятими стандартами в медичній освіті є підготовка кадрів, що володіють новітніми технологіями і можуть ефективно застосовувати набуті вміння у практичній діяльності. Впровадження інтерактивних форм навчання є основою для всебічного особистісного та професійного розвитку студентів, формування їхніх організаторських та комунікативних здібностей. У статті розглядаються особливості впровадження інтерактивних методів навчання для студентів медиків на кафедрі ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького.
Посилання
Aktyvizatsiia navchalnoho protsesu u suchasnii vyshchii shkoli (metodychnyi ohliad) (2010). [Activation of the educational process in modern higher education (methodical review)]. Personnel. Kyiv, 32 p. [in Ukrainian].
Bystrova, Y.V. (2015). Innovatsiini metody navchannia u vyshchii shkoli Ukrainy [Innovative teaching methods in higher education in Ukraine]. Law and innovation society. Vol. 1 (4). pp. 27–33. [in Ukrainian].
Guy, L.A. (2016). Suchasni metody vykladannia medychnykh dystsyplin u vyshchii shkoli [Modern methods of teaching medical disciplines in high school]. Medical education. Vol.1. pp. 15–18. [in Ukrainian].
Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii: navch. posib.[Innovative pedagogical technologies textbook]. 320 p. [in Ukrainian].
Dyachenko, M.V. (2014). Aktyvni metody navchannia u VNZ [Active teaching methods in higher education]. The origins of pedagogical skills. Vol.14. pp. 74–79. [in Ukrainian].
Kyrychok, V.A. (2016). Mozhlyvosti zastosuvannia interaktyvnykh metodiv navchannia u systemi pisliadyplomnoi medychnoi osvity [Possibilities of application of interactive teaching methods in the system of postgraduate medical education]. Medical education. Vol. 1. pp. 25–28. [in Ukrainian].
Klishch, H. I. (2014). Formy orhanizatsii i navchannia u medychnykh universytetakh Avstrii [Forms of organization and training in medical universities in Austria]. Medical education. Vol. 4. pp. 56–59. [in Ukrainian].
Lutsyk, I.G. (2007). Vykorystannia interaktyvnykh metodiv yak zasib stvorennia intensyvnoho osvitnoho seredovyshcha [The use of interactive methods as a means of creating an intensive educational environment]. New learning technologies. No. 46. pp. 59–63. [in Ukrainian].
Maksymenko, S.D. (2014). Pedahohika vyshchoi osvity: pidruchnyk [Pedagogy of higher education: textbook]. Kyiv: Center for Educational Literature. 288 p. [in Ukrainian].
Pavlenko, O.O. (2001). Elementy vykorystannia metodu Case Studies v navchalnomu protsesi vuzu [Elements of using the Case Studies method in the educational process of the university]. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice: coll. Science. wash. No. 3. рp. 271–279. [in Ukrainian].
Pometun, O.I. (2007). Entsyklopediia interaktyvnoho navchannia [Encyclopedia of interactive learning]. Kyiv,144 p. [in Ukrainian].
Saukh, P.Y. (2011). Innovatsii u vyshchii osviti: problemy, dosvid, perspektyvy [Innovations in higher education: problems, experience, prospects]. Zhytomyr, 443 p. [in Ukrainian].
Spirin, O.M. [Methodological principles of development of modern systems of higher education]. Available at: http: eprints.zu.edu.ua. [in Ukrainian].
Staraeva, A.M. (2015). Interaktyvna tekhnolohiia navchannia studentiv u vyshchii shkoli [Interactive technology of teaching students in higher education]. Scientific work. Vol. 42. pp. 29–32. [in Ukrainian].
Filonenko, M.M. (2015). Psykholohichni osoblyvosti protsesu ta struktury uchinnia studentiv-medykiv [Psychological features of the process and structure of learning of medical students]. Psychology and personality. Vol. 1 (7). pp. 186–198. [in Ukrainian].
Chernyshova, L.I. (2014). Interaktyvni metody navchannia yak suchasnyi napriamok aktyvizatsii piznavalnoi diialnosti studentiv u VNZ [Interactive teaching methods as a modern direction of activating the cognitive activity of students in higher education]. Proceedings of the scientific and pedagogical seminar. Vol.7. pp. 83–88. [in Ukrainian].
Shkilnyak, L. I. (2015). Dyskusiia yak metod interaktyvnoho navchannia u vyshchii medychnii shkoli [Discussion as a method of interactive learning in higher medical school]. Bulletin of Vinnytsia National Medical University. Vol. 1 (19). pp. 189–192. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.