ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.230488Ключові слова:
самостійна робота студентів, заклади вищої освіти, змішане навчання, онлайн-діяльність, дистанційна форма, ефективні види самостійної діяльності студентівАнотація
Статтю присвячено з’ясуванню особливостей методики організації самостійної роботи студентів під час всесвітньої пандемії в умовах карантинних обмежень. У ній акцентовано увагу на характері змішаного навчання студентської молоді в закладах вищої освіти, що дає змогу викладачеві поєднувати аудиторні заняття з онлайн-діяльністю. Встановлено роль самостійної роботи та її специфіку під час дистанційного навчання, визначено переваги й недоліки окремих видів самостійної діяльності студентів в умовах карантинних обмежень. Висвітлено результати анкетування здобувачів освіти щодо організації самостійної роботи під час змішаного навчання.
Посилання
Zakon Ukrayiny “Pro vyshhu osvitu” [Law of Ukraine “On Higher Education”]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text [in Ukrainan].
Informatsiino-analitychna dovidka pro rezultaty opytuvannia shchodo stanu vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u zakladakh vyshchoi osvity Ukrainy [Information and analytical report on the results of the survey on the state of use of distance learning technologies in higher education institutions of Ukraine]. Available at: https://www.sqe.gov.ua/images/materials/ [in Ukrainian].
Luchkevych, V.V. & Kemin, G.M. (2013). Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv u protsesi navchannia inozemnoi movy u vyshchii shkoli [Organization of independent work of students in the process of learning a foreign language in high school]. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University. Pedagogical sciences. No.108.2. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_44[in Ukrainian].
Nesterenko, O.B. (2017). Pidvyshchennia efektyvnosti samostiinoi roboty studentiv [Improving the efficiency of independent work of students]. International scientific journal “Internauka”. Series: Pedagogical sciences. No. 14 (36), pp. 78–82. [in Ukrainian].
Rekomendatsii shchodo vprovadzhennia zmishanoho navchannia u zakladakh fakhovoi pered vyshchoi ta vyshchoi osvity [Recommendations for the introduction of blended learning in vocational institutions before higher and higher education]. Ministry of Education and Science of Ukraine. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/2020/zmyshene%20navchanny/zmishanenavchannia-bookletspreads-2.pdf [in Ukrainian].
Khmil, O.V., Kaskova, L.F., Khmil, D.O., Kolot, E.H., Berezhna, O.E. & Soloshenko, Yu.I. (2017). Metody orhanizatsii samostiinoi roboty v suchasnomu navchanni studentiv [Methods of organizing independent work in modern student learning]. Inovatsiini tekhnolohii v orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv medychnykh osvitnikh zakladiv: materialy navch.-nauk. konf. z mizhnar. uchastiu. m. Poltava, 23 bereznia 2017 r. – Innovative technologies in the organization of independent work of students of medical educational institutions: Proceedings of the Educational Sciences. Conf. with international participation. Poltava, March 23, 2017. (pp. 176–177). Poltava. [in Ukrainian].
Tsiura, S. & Terzalova, A. Normatyvne zakriplennia poniat “osvitnie seredovyshche”, “osvitnii prostir”, “osvitnii protses” u konteksti pedahohichnoi terminolohii [Normative consolidation of the concepts “educational environment”, “educational space”, “educational process” in the context of pedagogical terminology]. Youth and the market: a monthly scientific and pedagogical journal. No.5 / 184. 2020. pp. 111–118. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/index.php/2308-4634/issue/view/13562 [in Ukrainian].
Shymko, I. (2005). Problemy orhanizatsii samostiinoi roboty u vyshchii shkoli [Problems of organizing independent work in high school]. Native school. No. 8. pp. 34–35.[in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.