РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПІДХОДІВ ДО ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Василь Сіладі

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.230541

Ключові слова:

іноземна мова, іншомовна підготовка, Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти

Анотація

У статті здійснено аналіз підходів до іншомовної підготовки в сучасному європейському освітньому середовищі. Виокремлено аспекти комплексного підходу до вивчення іноземних мов: багатомовність у школах та установах професійної підготовки і навчання; ефективне і новаторське викладання для поглибленого вивчення мови; підтримка вчителів і тренерів; партнерські відносини і зв’язки в шкільному середовищі для підтримки вивчення мови. Зроблено висновок, що іншомовна підготовка сьогодні розглядається не просто як передача і накопичення знань, а як формування ключових компетенцій, які підготували б людину до реальної професійної діяльності в мультикультурному суспільстві. Іноземна мова сьогодні є важливим чинником успішного кар’єрного зростання, а вміння спілкуватися в письмовій та усній формі рідною й іноземною мовами є вимогою до професійної компетенції висококваліфікованого працівника у будь-якій галузі.

Біографія автора

Василь Сіладі

аспірант, спеціальність 015 “Професійна освіта” (за спеціалізаціями), Мукачівського державного університету

Посилання

Zahalnoievropeiski rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia. [European recommendations for language education: study, teaching, assessment]. Available at: https://lenvit.ucoz.ua/ZER.pdf [in Ukrainian].

Ketsyk-Zinchenko, U. (2019). Osoblyvosti profesiino-oriientovanoho navchannia inozemnoi movy studentiv nemovnykh spetsialnostei [Features of professionally-oriented foreign language teaching of students of non-language specialties]. Youth and the market. No. 9 (176). pp. 101–106. [in Ukrainian].

Malyuga, E. H. (2016). Metod proektov v obuchenii professionalnoj kommunikaczii na inostrannom yazyke v ramkakh MOOK [Method of projects in teaching professional communication in a foreign language within the framework of MOOC]. MGOU Bulletin. Pedagogy.. No. 4. pp. 119 – 124. [in Russian].

Polishchuk, G. (2020). Pedahohichnyi potentsial mediatsii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv inozemnoi movy [Pedagogical potential of mediation in the training of future foreign language teachers]. Youth and the market. No. 3 (181). pp.70–74. [in Ukrainian].

O kompleksnom podkhode k prepodavaniyu i izucheniyu yazykov. Rekomendacziya Soveta ot 22 maya 2019 g. (2019 / C 189/03) [About an integrated approach to teaching and learning languages. Council Recommendation 22 May 2019 (2019 / C 189/03)]. Available at: https://eur-lex. europa.eu/legal-content/ EN/TXT/?uri=uriserv%3AOJ.C_ 2019.189.01. 0015 .01. ENG &toc=OJ%3AC%3 A2019 %3A189 %3ATOC [in Russian].

Selivanova, O.O. (2010). Linhvistychna entsyklopediia [Linguistic encyclopedia]. Poltava, 844 p. [in Ukrainian].

Solomakha, A.V. & Loboda, O.V. (2020). Suchasni tendentsii inshomovnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi lanky osvity Uhorshchyny [Current trends in foreign language training of future primary school teachers in Hungary]. Innovative pedagogy. Issue 24. Vol.2. pp.119 – 124. [in Ukrainian].

Talalai,Y. (2017). Modernizatsii navchannia inozemnykh mov u starshii shkoli krain Tsentralnoi Yevropy v umovakh multylinhvizmu [Modernization of foreign language teaching in high school in Central Europe in the context of multilingualism]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University. Drogobich, 23 p. [in Ukrainian].

Trotsenko, O.Ya. (2012). Pedahohichne modeliuvannia profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnoi movy pochatkovoi shkoly [Pedagogical modeling of professional training of future teachers of a foreign language of primary school]. Candidate’s thesis. Borys Hrinchenko University of Kyiv. Kyiv, 308 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-04

Номер

Розділ

Статті