ІНСТИТУЦІЙНО-ЗАКОНОДАВЧИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У США (1961–1974)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.232351Ключові слова:
освітньо-культурний обмін, міжкультурна взаємодія, адаптаційно-освітній процес, програми з освітнього та культурного обміну студентами, соціокультурна діяльність, інституційна одиницяАнотація
У статті проведено ретроспективний аналіз адаптаційної підготовки іноземних студентів у США протягом певного етапу, визначеного нами як інституційно-законодавчий. Підкреслено, що етап характеризувався створенням основи соціально-педагогічного супроводу. Це, у підсумку, привело до прийняття нормативно-правових ініціатив, які дозволили розвивати систему підготовки іноземних студентів не тільки в національних рамках Сполучених Штатів, а й на міжнародному рівні. Доведено, що міжнародно-спрямована діяльність організацій (які виникли на даному етапі) впливала і на студентів з інших країн, і на американських студентів, у зв’язку з чим вони отримували більше можливостей для взаємодії з представниками інших культур, що сприяло подоланню стереотипних уявлень.
Посилання
Stepanenko, I. & Debych, M. (2017). Navchannia inozemnykh studentiv v Ukraini: stan problemy, perspektyvy [Education of foreign students in Ukraine: the state of the problem, the perspectives]. Higher Education of Ukraine, 4, pp. 48–55. [in Ukrainian].
Fedotova, Yu. V. (2009). Pidhotovka inozemnykh hromadian u vyshchii shkoli Ukrainy: istoryko-pedahohichnyi aspect [Foreign citizens’ training at Ukraine’s high school: Historical and Pedagogical aspect]. Science and Education, 7, pp. 215–218. [in Ukrainian].
American Institute For Foreign Study (2018). Stamford, CT: American Institute For Foreign Study, 52 p. [in English].
Annual Report (1970). New York, NY: Institute of International Education, 11 p. [in English].
Annual Report (1971). New York, NY: Institute of International Education, 34 p. [in English].
Banjong, D. (2016). Issues and Trends of International Students in the United States. International Journal of education, 4, 1, рр. 1–14. Available at: https://www.researchgate.net/publication/299376618 _Issues _and_Trends _of_ International_Students_in_the_United_States (Accessed 25 Oct. 2020). [in English].
Global Flow of Tertiary-Level Students. UNESCO. Available at: http://uis.unesco.org/en/uis-student-flow (Accessed 26 Mar. 2020). [in English].
John F. Kennedy: 1961: containing the public messages, speeches, and statements of the president, January 20 to December 31, 1961. Washington : Office of the Federal Register, National Archives and Records Service, General Services Administration, 908 p. [in English].
Legislation on foreign relations through 2005 (Volume I-A). U. S. House of Representatives & U.S. Senate. (2006). Washington DC: U.S. Government Printing Office, рр. 420–542. [in English].
Mutual Education and Cultural Exchange Program. United States Code. Title 22. (2002). Washington, DC: Office of the Law Revision Coundel of the U.S. House of Representatives, 1526 p. [in English].
Peace Corps fact sheet 2019. Available at: http://files.peacecorps.gov/multimedia/pdf/about/pc_facts.pdf (Accessed 13 Feb. 2021). [in English].
Read, G. (1966). The International Education Act of 1966. The Phi Delta Kappan, 47, 8, рр. 406–409. [in English].
Sarkodie-Mensah, K. (1998). International students in the US: Trends, cultural adjustments, and solutions for a better experience. Journal of Education for Library and Information Science, 39(3), рр. 214–222. [in English].
Spilimbergo, A. (2006). Democracy and foreign education. The American Economic Review, 99, 1, pp. 528–543. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.