АКАДЕМІЧНА ТА НАУКОВА КОМУНІКАЦІЯ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ

Автор(и)

  • Наталія Мукан
  • Світлана Кравець

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.233961

Ключові слова:

академічна комунікація, аспірант, доктор філософії, наукова комунікація, освітньо-наукова програма, принципи

Анотація

Стаття присвячена висвітленню результатів дослідження особливостей академічної та наукової комунікації у контексті формування компетентностей post-graduate students. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми дослідження. Висвітлено зміст понять мова, “мовлення”, “комунікація”. Представлено функції комунікації в академічному середовищі, структуру академічного письма як компонента освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії. Проаналізовано принципи академічної та наукової комунікації. Презентовано висновки до виконаного дослідження та перспективи подальших наукових студій.

Біографії авторів

Наталія Мукан

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Світлана Кравець

старший викладач кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Kozolup, M. S. (2017). Tekhnolohiyi pidhotovky maybutnikh fakhivtsiv pryrodnychykh spetsialnostey do akademichnoyi komunikatsiyi v universytetakh SShA [Technologies for training future specialists in natural sciences for academic communication in US universities]. Candidate’s thesis. Lviv, 374 p. [in Ukrainian].

Maloshonok, N. G. (2018). Chetyre urovnya akademicheskogo pisma [Four levels of academic writing]. Available at: https://academics.hse.ru/awc/levels [in Russian].

Revutskaya, S. K. (2018). Kurs lektsiy z dystsypliny “Akademichne pysmo” [Course of lectures on the subject “Academic Writing”]. Kryvyi Rih, 81 p. [in Ukrainian].

Selivanova, O. O. (2008). Suchasna linhvistyka: napryamy ta problemy [Modern linguistics: directions and problems]. Poltava, 712 p. [in Ukrainian].

Semenog, O. (2019). Yevropeyskyy ta natsionalnyy konteksty akademichnoyi kultury doslidnyka: dosvid realizatsiyi proektu ERAZMUS+ZHAN MONE MODUL [European and national contexts of the researcher’s academic culture: experience of ERASMUS + JEAN MONEY MODULE project]. Ukrainian Yearbook of European Integration Studies: Ukraine – European Union: from partnership to association. pp. 320–330. [in Ukrainian].

Semenog, O. & Fast, O. (2015). Akademichne pysmo: linhvokulturolohichnyy pidkhid [Academic writing: linguo-cultural approach]. Sumy, 221 p. [in Ukrainian].

Shulinova, L.V. (2005). Zhanrova dyferentsiatsiya naukovoho stylyu suchasnoyi ukrayinskoyi literaturnoyi movy [Genre differentiation of the scientific style of the modern Ukrainian literary language]. Actual problems of Ukrainian linguistics: theory and practice, Vol.11. pp. 79–84. [in Ukrainian].

Yakhontova, T. V. (2014). Linhvohenolohiya suchasnoyi nauky (na materiali anhlomovnykh tekstiv) [Linguogenology of modern science (on the material of English texts)]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 36 p. [in Ukrainian].

Green, B. & Beavis, C. (2012). Literacy in 3D: an integrated perspective in theory and practice. Camberwell, Vic.: ACER Pres, 224 р. [in English].

OECD Future of Education and Skills 2030: OECD Learning Compass 2030, Paris, France: OECD, 2019. 146 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-11

Номер

Розділ

Статті