ОСВІТА В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: ВИКЛИКИ, РИЗИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.233985Ключові слова:
освіта, суспільство, інформатизація, глобалізація, інтеграція, суб’єкти освітньої діяльності, зміст, сутність та специфіка інноваційАнотація
У статті зроблена спроба визначити цілі та завдання освіти в умовах інформатизації, глобалізації, інтеграції суспільного простору. Визначено, що повноцінне функціонування суспільства та освіти у ньому передбачає розширення рівня духовної, культурної, економічної, політичної та соціальної свободи особистості; розуміння рівня відповідальності людини за власне життєтворення; усвідомлення колективної відповідальності за зміни як у суспільному співжитті, так і в природі тощо.
Посилання
Andrushchenko, V.P. (2005). Orhanizovane suspilstvo. Problemy orhanizatsii ta suspilnoi samoorhanizatsii v period radykalnykh transformatsii v Ukraini na rubezhi stolit: dosvid sotsialno-filosofskoho analizu [An organized society. The problems of organization and social self-organization in the period of radical transformations in Ukraine at the turn of the century: the experience of socio-philosophical analysis]. Kyiv, 498 p. [in Ukrainian].
Bolonskyi protses: normatyvno-pravovi dokumenty (2004). (Ed.). Tymoshenko Z.I. [Bologna process: legal documents]. Kyiv, 168 p. [in Ukrainian].
Vyshnevskyi, O.I. (2006). Teoretychni osnovy suchasnoi ukrainskoi pedahohiky [The theoretical foundations of modern Ukrainian pedagogy]. Handbook for students of higher educational institutions. Drohobych, 608 p. [in Ukrainian].
Horbatenko, V.P. (1999). Stratehiia modernizatsii suspilstva: Ukraina i svit na zlami tysiacholit [Strategy for modernization of society: Ukraine and the world at the turn of the millennium]. Kyiv, p. 183. [in Ukrainian].
Zhuravskyi, V.S. & Zghurovskyi, M.Z. (2003). Bolonskyi protses: holovni pryntsypy vkhodzhennia v Yevropeiskyi prostir vyshchoi osvity [The Bologna Process: the main principles of entering the European Higher Education Area]. Kyiv, 200 p. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”]. Available at: http://ru.osvita.ua/legislation/law/2231/ [in Ukrainian].
Kremen, V.H. (2005). Osvita i nauka v Ukraini – innovatsiini aspekty [Education and science in Ukraine – innovative aspects]. Kyiv, 446 p. [in Ukrainian].
Nikolaienko, S.M. (2006). Stratehiia rozvytku osvity Ukrainy: pochatok XXI stolittia [Strategy of development of education of Ukraine: the beginning of the XXI century]. Kyiv, 253 p. [in Ukrainian].
Fullan, M. (2000). Syly zmin: vymiriuvannia hlybyny osvitnikh reform [Forces of change: Measuring the depth of educational reforms]. Lviv, pp. 22–23. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.