ОСВІТА В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: ВИКЛИКИ, РИЗИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Наталія Чубінська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.233985

Ключові слова:

освіта, суспільство, інформатизація, глобалізація, інтеграція, суб’єкти освітньої діяльності, зміст, сутність та специфіка інновацій

Анотація

У статті зроблена спроба визначити цілі та завдання освіти в умовах інформатизації, глобалізації, інтеграції суспільного простору. Визначено, що повноцінне функціонування суспільства та освіти у ньому передбачає розширення рівня духовної, культурної, економічної, політичної та соціальної свободи особистості; розуміння рівня відповідальності людини за власне життєтворення; усвідомлення колективної відповідальності за зміни як у суспільному співжитті, так і в природі тощо.

Біографія автора

Наталія Чубінська

кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки та інноваційної освіти Інститут права, психології та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Andrushchenko, V.P. (2005). Orhanizovane suspilstvo. Problemy orhanizatsii ta suspilnoi samoorhanizatsii v period radykalnykh transformatsii v Ukraini na rubezhi stolit: dosvid sotsialno-filosofskoho analizu [An organized society. The problems of organization and social self-organization in the period of radical transformations in Ukraine at the turn of the century: the experience of socio-philosophical analysis]. Kyiv, 498 p. [in Ukrainian].

Bolonskyi protses: normatyvno-pravovi dokumenty (2004). (Ed.). Tymoshenko Z.I. [Bologna process: legal documents]. Kyiv, 168 p. [in Ukrainian].

Vyshnevskyi, O.I. (2006). Teoretychni osnovy suchasnoi ukrainskoi pedahohiky [The theoretical foundations of modern Ukrainian pedagogy]. Handbook for students of higher educational institutions. Drohobych, 608 p. [in Ukrainian].

Horbatenko, V.P. (1999). Stratehiia modernizatsii suspilstva: Ukraina i svit na zlami tysiacholit [Strategy for modernization of society: Ukraine and the world at the turn of the millennium]. Kyiv, p. 183. [in Ukrainian].

Zhuravskyi, V.S. & Zghurovskyi, M.Z. (2003). Bolonskyi protses: holovni pryntsypy vkhodzhennia v Yevropeiskyi prostir vyshchoi osvity [The Bologna Process: the main principles of entering the European Higher Education Area]. Kyiv, 200 p. [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”]. Available at: http://ru.osvita.ua/legislation/law/2231/ [in Ukrainian].

Kremen, V.H. (2005). Osvita i nauka v Ukraini – innovatsiini aspekty [Education and science in Ukraine – innovative aspects]. Kyiv, 446 p. [in Ukrainian].

Nikolaienko, S.M. (2006). Stratehiia rozvytku osvity Ukrainy: pochatok XXI stolittia [Strategy of development of education of Ukraine: the beginning of the XXI century]. Kyiv, 253 p. [in Ukrainian].

Fullan, M. (2000). Syly zmin: vymiriuvannia hlybyny osvitnikh reform [Forces of change: Measuring the depth of educational reforms]. Lviv, pp. 22–23. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-11

Номер

Розділ

Статті