ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.233987Ключові слова:
інформаційні технології, глобалізація, професійна мотивація, комунікативність, професійна компетентністьАнотація
У статті стверджується що у процесі навчання у закладі вищої освіти формуються навички не лише викладання, а й науково-дослідницької діяльності, забезпечується професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Для сучасного вчителя початкових класів характерні такі професійні якості: постійна самоосвіта, творчість, пошукова діяльність, здобуття нових знань, розуміння перспективи власної самоосвіти та планування стратегій розвитку. Тільки свідомо оволодівши методами наукового пізнання та наукових досліджень, можна застосувати інноваційні методи для розв’язання нестандартних навчальних ситуацій. Тому одним із важливих завдань підготовки вчителів початкових класів є виховання вчителів-інноваторів з дослідницькими вміннями.
Посилання
Bazaluk, O.O. (2010). Filosofiia osvity : navchalno-metodychnyi posibnyk [Philosophy of education: a textbook]. Kyiv, 164 p. [in Ukrainian].
Bibik, N. M. (2004). Kompetentnisnyi pidkhid: refleksyvnyi analiz zastosuvannia [A competence approach: reflexive application analysis]. The competence approach in the modern education: world experience and Ukrainian perspectives: library on educational policy. (Ed.). V. Ovcharuk. Kyiv, pp. 47–52. [in Ukrainian].
Kryzhko, V. V. (2005). Teoriia ta praktyka menedzhmentu v osviti: navch. posibnyk [Theory and practice of management in education: textbook. manual]. Vol. 2. Kyiv, 256 p. [in Ukrainian].
Kuz, V. H. (2004). Trud, talant i tvorchist: suchasnyi uchytel – budivnychyi novoi shkoly [Labor, talent and creativity: a modern teacher – a builder of a new school]. Native school. No. 6. pp. 9–11. [in Ukrainian].
Kuchera, T.N., Nasonova, L.I. & Deineka V.V. (2015). Navchalnyi posibnyk z kursu “Filosofiia osvity” dlia osib, shcho navchaiutsia v mahistraturi za spetsialnistiu “Pedahohika vyshchoi shkoly” [Textbook for the course “Philosophy of Education” for students studying for a master’s degree in “Pedagogy of Higher Education”]. Kharkiv, 63 p. [in Ukrainian].
Lalak, N.V. & Fenchak, L.M. (2016). Vykorystannia pedahohichnoi spadshchyny V.Sukhomlynskoho u formuvanni upravlinskoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [The use of V. Sukhomlynskiy’s pedagogical heritage in the formation of managerial competence of future primary school teachers]. Youth & market. Vol. 5 (136). pp.77–81. [in Ukrainian].
Maslov, V. & Oliinyk, V. Naukovi zasady optymalnoho kerivnytstva navchalnymy zakladamy [The scientific principles of optimal management of educational institutions]. Scientific notes of Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko Іtate. Ped. University. Vol 32, part. 1. pp. 59–60. [in Ukrainian].
Petrukhno, Yu. (2014). Informatsiine suspilstvo: poniattia: osnovni skladovi, kharakterystyka [Information society: concept: main components, characteristics]. Vol. 19. part. 1. pp. 127–133. [in Ukrainian].
Pekhota, O. M. & Starieva, A. M Osobystisno-oriientovane navchannia: pidhotovka vchytelia: monohrafiia [Personality-oriented learning: teacher training: a monograph]. Vol.2. Mykolaiv, 276 p. [in Ukrainian].
Savchenko, O. Ya. (2002). Udoskonalennia profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [Improving the professional training of future primary school teachers]. Science. herald Uzhhorod. nat. un-tu. Ser .: Pedagogy. Social work. Vol. 6. pp. 111–115. [in Ukrainian].
Sukhova, N. M. (2001). Stanovlennia metodolohichnykh zasad filosofii osvity yak priorytetnoi haluzi humanitarnoho znannia : monohrafiia [The formation of methodological bases of philosophy of education as a priority branch of humanitarian knowledge: a monograph]. Kyiv, 312 p. [in Ukrainian].
Filosofiia osvity : navchalnyi posibnyk (2009). [Philosophy of education: a textbook]. (Eds.). V. Andrushchenka, I. Peredborskoi. Kyiv, 329 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.