ФОРМУВАННЯ “4К”– КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ОПЕРНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Тетяна Росул

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.235063

Ключові слова:

“4К”– компетенції, мистецтво, опера, критичне мислення, креативність, музейна комунікація, кооперація

Анотація

У статті запропоновано модель навчальних ситуацій і завдань для майбутніх учителів початкової школи в рамках елективного курсу при вивченні опери М. Равеля “Дитя і чари”. Вони сприятимуть формуванню творчої індивідуальності, ціннісних орієнтацій, естетичного смаку (креативність); навчатимуть правила взаємовідносин з людьми і природою, сприятимуть засвоєнню етичних норм, націлюватимуть на здоров’язбережувальні ідеали (комунікація і кооперація); допоможуть у загальнокультурному та професійному становленні особистості (критичне мислення).

Біографія автора

Тетяна Росул

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедра археології, етнології та культурології ДВНЗ “Ужгородський національний університет”

Посилання

Bakhtin, M.M. (1972). Problemy poetiki Dostoevskogo [Problems of Dostoevsky’s poetics]. Moscow, 470 p. [in Russian].

Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” (2014). [Law of Ukraine “On Higher Education”]. Information of the Verkhovna Rada. No. 37–38. Available at: http: //zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text (accessed 13 June 2021) [in Ukrainian].

Zimnyaya, I. (2009). Klyuchevye kompetentsii – novaya paradigma rezultata obrazovaniya [Key competencies – a new paradigm of educational outcomes]. Digest school park. No. 4. рр. 18–27. [in Russian].

Ilenkov, E.V. (1964). Ob esteticheskoy prirode fantazii [On the aesthetic nature of fantasy. What is there in the Looking Glass?]. Questions of aesthetics, Vol.6. Moscov, рр.60–61. [in Russian].

Kagan, M. (1972). Morfologiya iskusstva [Morphology of art]. Moscov, 440 р. [in Russian].

Losev, A.F. (1995). Mirovozzrenie Skryabina [Scriabin’s worldview]. Shape – Style –Expression. Moscov, рр.733–780. [in Russian].

Sydorchuk, N.Kh. (2015). Porivnialnyi analiz poniat “kompetentsiia” ta “kompetentnist” yak skladnykh psykholoho-pedahohichnykh fenomeniv [Comparative analysis of the concepts of “competence” and “competence” as complex psycho-pedagogical phenomena]. Problems of education: a collection of scientific works. Special issue. pp. 78 – 81. [in Ukrainian].

Standart vyshchoi osvity Ukrainy stupenia bakalavra, spetsialnosti 013 “Pochatkova osvita” (2021). [Standard of higher education of Ukraine of a Bachelor’s degree, specialty 013 “Primary education”]. Available at: https://www.megu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/02/Standart._Bakalavr.Pochatkova__osvita-8.pdfhttps://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/naukovo-metodichna-rada-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini/zatverdzheni-standarti-vishoyi-osviti (accessed 8 June 2021) [in Ukrainian].

Khutorskoy, A.V. (2007). Sovremennaya didaktika [Modern didactics]. Moscov, 639 p. [in Russian].

Education for Sustainable Development Goals. Learning Objectives. Paris: UNESCO. Available at: http://unesdoc.unesco.org/images/0024/002474/247444e.pdf (accessed 1 June 2021) [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті