СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236312Ключові слова:
творчість, самостійність, самостійна творча діяльність, творчі здібності, знання, уміння, студенти, заклади вищої освітиАнотація
У статті розкривається сутність і структура самостійної творчої діяльності студентів. З’ясовано, що самостійна діяльність студентів є апріорі творчою, адже містить як результати (конкретні ідеї, проєкти, продукти тощо), так і сам процес, в якому активізується, формується і розвивається інтегральна якість особистості – творча самостійність. Самостійна творча діяльність студентів включає в себе різні види діяльності: провідну, індивідуальну, спільну, навчальну, наукову, розважальну та ін. Структуру самостійної творчої діяльності складають такі елементи: науково-пізнавальні знання, пізнавально-самостійна готовність, творче пізнавальне мислення, творча самостійна пізнавальна діяльність (уміння).
Посилання
Vyshnevskyi, O. I. (2006). Teoretychni osnovy suchasnoi ukrainskoi pedahohiky: posib. [The thoretical foundations of modern Ukrainian pedagogy: a guide]. Drogobych, 326 p. Available at: https://tourlib.net/books_others/ vyshnevsky.pdf [in Ukrainian].
Maksymenko, S. D. & Soloviienko, V. O. (2000). Zahalna psykholohiia: navch. posib. [General psychology: textbook]. Kyiv, 256 p. [in Ukrainian].
Nyshchak, I. & Povechera, I. (2017). Osoblyvosti orhanizatsii samostiinoi roboty maibutnikh uchyteliv tekhnolohii v protsesi navchannia hrafichnykh dystsyplin [Features of the organization of independent work of future teachers of technologies in the process of teaching graphic disciplines]. Bulletin of Chernihiv Taras Shevchenko National Pedagogical University. Chernigiv, Vol. 144. pp. 192–195. [in Ukrainian].
Orshanskyi, L.V. & Matvisiv, Ya.Ia. (2015). Problema kreatyvnosti: sutnist, typizatsiia, osoblyvosti ta chynnyky formuvannia [The problem of creativity: an essence, typification, and the features and factors of formation]. Scientific journal of NPU named after Mykhaylo Drahomanov. Series 5. Pedagogical sciences: realities and prospects: coll. Science. works. Kyiv, Vol. 51. pp. 210–216. [in Ukrainian].
Platonov, K. K. (1986). Struktura y razvytye lychnosty [Personality structure and development]. Moscov, 254 p.[in Russian].
Ponomarev, Ya. A. (1976). Psyxologyya tvorchestva [Psychology of creativity]. Moscov, 304 p. [in Russian].
Romenets, V. A. (2004). Psykholohiia tvorchosti: navch. posib. [Psychology of creativity: textbook]. Vol. 3. Kyiv, 288 p. [in Ukrainian].
Rubynshtejn, S.L. (2000). Osnovy obshhej psyxologyy [Fundamentals of General Psychology]. St.Petersburg. Available at: document51.pdf (rubinstein-society.ru).[in Russian].
Stratehii tvorchoi diialnosti: shkola V.O. Moliako (2008). [Strategies of creative activity: school of V.O. Molyako]. (Ed.).V. O. Molyako. Kyiv, 702 p. [in Ukrainian].
Fylosofskyj encyklopedycheskyj slovar (1983). [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. (Ed.). L. F. Ylychev. Moscov, 840 p. [in Russian].
Shapar,V.B. (2007).Suchasnyj tlumachnyj psyxologichnyj slovnyk [Modern explanatory psychological dictionary]. Harkiv, 640 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.