ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236316Ключові слова:
творчі якості, формування творчих якостей, вихователь закладу дошкільної освіти, професійна підготовка у закладі вищої освіти, методи формування творчих якостейАнотація
У статті порушено актуальну проблему сьогодення. Актуальність перебуває у площині інноваційних напрямів розвитку національної системи вищої освіти й передбачає зміни в професійних установках, ціннісному світогляді майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, створенні сприятливих умов для реалізації програми педагогічного саморозвитку та самовдосконалення майстра педагогічної дії. Сучасний освітній процес закладу дошкільної освіти вимагає від педагога інтелекту, усвідомленого прийняття рішень, гнучкого реагування тощо. Важливим в означеному контексті є розвиток творчого мислення та наявність творчих якостей у вихователя дітей дошкільного віку. Цінним є визначення й впровадження методів формування творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процес професійної підготовки.
Посилання
Yemchyk, O. (2018). Rozvytok tvorchoho potentsialu mahistriv doshkilnoi osvity u protsesi profesiinoi pidhotovky [Development of creative potential of masters of preschool education in the process of professional training]. Candidate’s thesis. Lutsk, 318 р. [in Ukrainian].
Korolyova, L. (2019). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do rozvytku kreatyvnykh zdibnostei uchniv u navchalno-vykhovnii diialnosti pochatkovoi shkoly [Preparation of future teachers for the development of creative abilities of students in the educational activities of primary school]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zaporozhye, 23 р. [in Ukrainian].
Korolsky, V., Kramarenko, T., Semerikov, S. & Shokalyuk, S. (2009). Innovatsiini informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii navchannia matematyky [Innovative information and communication technologies for teaching mathematics]. Kireevsky Book Publishing House, 324 р. [in Ukrainian].
Ortinsky, V. (2019). Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posib [Pedagogy of higher school: textbook]. Center for Educational Literature. 472 р. [in Ukrainian].
Otych, O. (2010). Pedahohika mystetstva: vid istorychnoi praktyky – do teoretychnoho osmyslennia [Pedagogy of art: from historical practice to theoretical understanding]. Native school. Vol.6. рр. 14–19. [in Ukrainian].
Standart vyshchoi osvity Ukrainy: pershyi (bakalavrskyi) riven, haluz znan 01 – “Osvita/Pedahohika”, spetsialnist 012 – “Doshkilna osvita [Standard of higher education of Ukraine: first (bachelor’s) level, field of knowledge 01 – “Education. Pedagogy”, specialty 012 – “Preschool education”]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishchaosvita/zatverdzeni%20standarty/2019/11/22/2019-11-22-012doshkilna-B.pdf. [in Ukrainian].
Chernilevsky, D. & Tomchuk, M. (2006). Pedahohika ta psykholohiia vyshchoi shkoly [Pedagogy and psychology of higher education]. Wynn. social and economic etc.-here University “Ukraine”. 402 р. [in Ukrainian].
Shevchuk, P. & Fenrich, P. (2005). Interaktyvni metody navchannia: navch. posibnyk [Interactive teaching methods: textbook. manual]. Szczecin, 170 р. [in Ukrainian].
Effects of a play program on creative thinking of preschool children Garaigordobil, M., Berrueco, L. (2011). The Spanish Journal of Psychology Copyright 2011 by The Spanish Journal of Psychology, Vol.14. 2, рр 608–618. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.