ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GООGLE У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕСПЕЦІАЛЬНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ

Автор(и)

  • Лідія Черчата

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236340

Ключові слова:

презентація, інтерактивні вправи, web-технології, сервіси Google, дистанційне навчання, автоматизація, комунікаційні платформи, інтерфейс

Анотація

У статті розглянуто загальні тенденції щодо цифровізації навчального процесу. Окреслено сфери застосування web-технологій відповідно до цільового призначення. Встановлено, шо сервіси Google володіють широким функціональним потенціалом у освітній сфері, зокрема, щодо вивчення іноземної мови студентами неспеціальних факультетів. Охарактеризовано наявні інструменти Google та змодельовано напрями їх застосування.

Біографія автора

Лідія Черчата

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загального і слов’янського мовознавства та іноземних мов Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка

Посилання

Voitovich, N. V. & Naidenova, A. V. (2017). Vykorystannia khmarnykh tekhnolohii Google ta servisiv web 2.0 v osvitnomu protsesi [Use of Google cloud technologies and web 2.0 services in the educational process]. Guidelines. Dnipro, 113 р. [in Ukrainian].

Gurova, T. (2018). [Formation of information and communicative competence of students of philology in English classes]. Youth and the market. No. 5 (160). рp. 68–74. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/133882/130326 (Accessed 18 Mar. 2021) [in Ukrainian].

Hryhorenko, S. E., Sagalaeva, I. V. & Fisunova, N. V. (2018). Online-zanyatie kak odna iz form distantsionnogo obucheniya inostrannomu yazyku v VUZe [Online lesson as a form of distance learning of a foreign language in higher educational establishment]. Modern problems of science and education, issue 5. [in Russian].

Hrytsenko, V. H. & Yustyk, I. V. [The Use of Google classroom for learning management]. Available at: http://www.cuspu.edu.ua/ua/ntmd/konferentsiy/2015-10-%2006-06-%2017-54/sektsiia-%204/3930-vykorystannya-%20servisu-google-%20classroom-dlya-%20upravlinnya-osvitnimy-%20protsesamy (Accessed 10 Apr. 2021) [in Ukrainian].

Gubina, A. & Martyniuk, A. (2019). Mozhlyvosti servisu Google classroom u navchanni inozemnoi movy u ZVO [Possibilities of Google classroom service in foreign language teaching. Scientific notes of the National University “Ostroh Academy”]. Philology series. Ostrog: NaUAA Publishing House, Vol. 5 (73). рp. 184–187 [in Ukrainian].

Korol, L. L. (2019). Personalnyi navchalnyi sait vykladacha yak zasib dystantsiinoho navchannia inozemnoi movy u vyshchii shkoli: zb. nauk. prats [Personal teacher website as a means of distance teaching foreign language in higher education institution]. (Ed.). Zhurba, M. A. Monreal. Labyrinths of Reality : сollection of scientifical works (based on materials of the VІII International scientific and practical conference April 29-30, 2020) / edited by M.A. Zhurba. Montreal, 2020. Issue 3 (8). pp. 75–78. [in Ukrainian].

Kushnir, A. S. (2019). Zastosuvannia onlain-servisiv yak zaporuka pidvyshchennia piznavalnoho interesu do vyvchennia inozemnykh mov [The use of online services as a guarantee of increasing cognitive interest in learning foreign languages]. Physical and mathematical education. Vol. 1 (19). рp. 95–101. [in Ukrainian].

Naidionova, А. (2017). Vykorystannia tekhnolohii WEB 2.0. dlia rozrobky dydaktychnykh materialiv [Use of WEB 2.0 Technologies in Didactic Metarials Creating]. “Dnipropetrovsk Center for Vocational Education of Tourist Services, 73 p. [in Ukrainian].

Podik, I. I. (2017). Servisy Google u navchanni studentiv pokolinnia Z [Google services in teaching students of generation Z]. Information technology and learning tools, Vol. 60, No. 4. pр. 264–274. [in Ukrainian].

Shevchenko, A. V. (2016). Dystantsiine navchannia za dopomohoiu servisiv Google [Distance learning using Google services]. Computer in school and family: scientific method. Magazine. No. 6. рр. 48–52 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-03

Номер

Розділ

Статті