“МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВОКАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ВОЛОДИМИРИ ЧАЙКИ”
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236342Ключові слова:
музично-педагогічні принципи, вокальна педагогіка, вокальна школа, педагогічна діяльність, концертна діяльність, виконавські традиціїАнотація
У статті розкрито музично-педагогічні принципи вокальної педагогіки Володимири Чайки. Встановлено, що її педагогічна діяльність базувалась на принципах вокальної педагогіки представників львівської та італійської вокальних шкіл. Здійснений аналіз виконавської і педагогічної діяльності співачки надав можливість дослідити спадкоємність педагогічно-виконавських традицій львівської вокальної школи.
Талановита оперна співачка, чудовий педагог і послідовник традицій своїх наставників Володимира Чайка зробила вагомий внесок у розвиток вокального мистецтва України.
Посилання
Bandrivska, O. (2002). Naukovo-metodychni pratsi, statti, retsenzii [Scientific and methodical works, articles, reviews]. Lviv, 147 p. [in Ukrainian].
Holubiev, P. (1983). Porady molodym vokalistam [Tips for young vocalists]. Kyiv, 62 p. [in Ukrainian].
Zhyshkovych, M. (2016). Yii dusha – to chaika nad vodoiu… [Her soul is a seagull over the water]. Kyiv, pp.154–160. [in Ukrainian].
Kyianovska, L. (2000). Stylova evoliutsiia halytskoi muzychnoi kultury XIX–XX st. [Stylistic evolution of Galician musical culture of the XIX–XX centuries]. Ternopil, 339 p. [in Ukrainian].
Medvedyk, P. (1978). Tvorche nebo Chaiky [Creative sky Seagulls]. Ternopil. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.