“МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВОКАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ВОЛОДИМИРИ ЧАЙКИ”

Автор(и)

  • Іван Фрайт
  • Євгенія Шуневич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236342

Ключові слова:

музично-педагогічні принципи, вокальна педагогіка, вокальна школа, педагогічна діяльність, концертна діяльність, виконавські традиції

Анотація

У статті розкрито музично-педагогічні принципи вокальної педагогіки Володимири Чайки. Встановлено, що її педагогічна діяльність базувалась на принципах вокальної педагогіки представників львівської та італійської вокальних шкіл. Здійснений аналіз виконавської і педагогічної діяльності співачки надав можливість дослідити спадкоємність педагогічно-виконавських традицій львівської вокальної школи.

Талановита оперна співачка, чудовий педагог і послідовник традицій своїх наставників Володимира Чайка зробила вагомий внесок у розвиток вокального мистецтва України.

Біографії авторів

Іван Фрайт

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри народних музичних інструментів та вокалу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Євгенія Шуневич

доцент кафедри народних музичних інструментів та вокалу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Bandrivska, O. (2002). Naukovo-metodychni pratsi, statti, retsenzii [Scientific and methodical works, articles, reviews]. Lviv, 147 p. [in Ukrainian].

Holubiev, P. (1983). Porady molodym vokalistam [Tips for young vocalists]. Kyiv, 62 p. [in Ukrainian].

Zhyshkovych, M. (2016). Yii dusha – to chaika nad vodoiu… [Her soul is a seagull over the water]. Kyiv, pp.154–160. [in Ukrainian].

Kyianovska, L. (2000). Stylova evoliutsiia halytskoi muzychnoi kultury XIX–XX st. [Stylistic evolution of Galician musical culture of the XIX–XX centuries]. Ternopil, 339 p. [in Ukrainian].

Medvedyk, P. (1978). Tvorche nebo Chaiky [Creative sky Seagulls]. Ternopil. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-03

Номер

Розділ

Статті