ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ СПІВПРАЦІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМЕЙ ВИХОВАНЦІВ У ПОЛЬЩІ

Автор(и)

  • Світлана Волошин

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236346

Ключові слова:

співпраця, заклади дошкільної освіти, дошкільний період, вихованці, Польща

Анотація

У статті окреслено особливості та значення реалізації співпраці закладів дошкільної освіти з сім’ями в Польщі. Встановлено, що навчальна діяльність, інтелектуальний та соціальний розвиток дитини, приносить найкращі результати у процесі такої співпраці в дошкільний період. З’ясовано, що найважливішими завданнями, які виконують дошкільні заклади є забезпечення належних умов для навчання й виховання, облаштування матеріальним обладнанням та устаткуванням для успішної реалізації навчальних програм. Акцентовано увагу на тому, що дитячі садочки почали враховувати потреби дітей та очікування батьків.

Біографія автора

Світлана Волошин

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Chepil, M. (2021). Rozvytok teoretychnykh zasad vykhovannia ditei u zakladakh doshkilnoi osvity Polshchi [Development of theoretical principles of raising children in preschool institutions in Poland]. Youth and the market. No. 1(187). pp. 17–22. [in Ukrainian].

Yankovych, O. (2018). Pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv doshkilnoi osvity v universytetakh Ukrainy ta Polshchi do realizatsii zdoroviazberezhuvalnykh rukhovykh tekhnolohii [Training of future specialists in preschool education in universities of Ukraine and Poland for the implementation of health-saving motor technologies]. Ensuring quality training of future specialists in preschool education in the process of using modern technologies: a collection of scientific papers. Khmelnytsky. pp. 387–390. [in Ukrainian].

Banasiak, M. (2013). Współpraca rodziców ze szkołą w kontekście reformy edukacji w Polsce [Cooperation of parents with school in the context of education reform in Poland]. Torun, 205 р. [in Polish].

Filipowicz, F. & Rataj, M. (1980). Vademecum młodego nauczyciela [Handbook of a young teacher]. Warsaw, 125 p. [in Polish].

Guz, S. (1985). Edukacya przdszkolna efektywność i uwarunkowania [Pre-school education effectiveness and conditions]. Lublin, 190 p. [in Polish].

Polmiński, W. (1977). Podstawowe założenia systemu wychowania szkoły środowiskowej [Basic assumptions of the community school education system]. Krakow, 214 p. [in Polish].

Sawicka, A. (1991). Współpraca przedszkola z rodzicami [Cooperation of the kindergarten with parents]. Warsaw, 95 p. [in Polish].

Trempała, E. (1976). Wychowanie zintegrowane w środowisku szkoły [Integrated education in the school environment]. Warsaw, 385 p. [in Polish].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-03

Номер

Розділ

Статті