ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ СІМЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236410Ключові слова:
внутрішньо переміщені сім’ї, педагогічна взаємодія, підготовка до педагогічної взаємодії, навчально-професійні ситуаціїАнотація
У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх педагогів до педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку зі внутрішньо переміщених сімей.
Зазначено, що такі діти потрапляють в нові умови освітнього та національного середовища, внаслідок чого виникають проблеми з адаптацією до соціокультурного середовища. Вирішальну роль у процесі адаптації дитини відіграє педагог.
Визначено, що важливим напрямом підготовки до педагогічної взаємодії є впровадження в освітній процес практики розв’язування навчально-професійних ситуацій з використанням технології case-study.
Посилання
Atroshhenko, T. & Zdanevych, L., (2021). Aksiolohichnyi pidkhid u formuvanni polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoi osvity [Anaxiological approach in the formation of multyculturalcompetence of future educators of preschool educationalestablishments]. Youth & market. No. 2/188. pp. 6–11. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.230434.[in Ukrainian].
Demchenko, O. P., (2014). Vykhovni sytuatsii v osobystisno zoriientovanomu prostori pochatkovoi shkoly [Educational situations in the personality-oriented space of primary school]. Kyiv, 416 p.[in Ukrainian].
Ievtukh, M. B. & Serdiuk, O. P. (2003). Sotsialna pedahohika : pidruchnyk [Social pedagogy: a textbook]. Kyiv, 232 p. Available at: http://imanbooks.com/book_472_page_61. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro zabezpechennia prav i svobod vnutrishno peremishchenykh osib” [Law of Ukraine “On Ensuring the Rights and Freedoms of Internally Displaced Persons”]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1706-18#Text[in Ukrainian].
Zvit Ministerstva sotsialnoi polityky [Report of the Ministry of Social Policy]. Available at: https://www.msp.gov.ua/news/19864.html[in Ukrainian].
Kyrychuk, O.V. (1991). Problemy psykholohii pedahohichnoi vzaiemodii [Problems of psychology of pedagogical interaction]. Psychology. Kyiv, 112 p. [in Ukrainian].
Kilichenko, O.I. (2016). Rozvytok diahnostychnykh umin uchyteliv pochatkovoi shkoly u protsesi rozviazuvannia navchalno-profesiinykh sytuatsii [Development of diagnostic skills of primary school teachers in the process of solving the educational and professional situations]. Horizons: the scientific-pedagogical journal. Ivano-Frankivsk. No. 1(42). рp. 48–51. [in Ukrainian].
Kilichenko, O. & Vovchok, Y. (2019). Socio-cultural Adaptation of Children of Migrants in the Process of Ethnographic Tourism. Journal of History Culture and Art. 8 (2). рp. 170–178. Available at: http://kutaksam.karabuk.edu.tr/index.php/ilk. doi:http://dx.doi.org/10.7596/taksad.v8i2.2103[in English].
Osadchenko I. I. (2011). Teoriia i praktyka sytuatsiinoho navchannia u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly [Theory and practice of situational learning in the training of future primary school teachers]. Uman 414 р. [in Ukrainian].
Situatsionyy analiz, ili Anatomiya Keys-metoda (2002). [Situational Analysis, or Anatomy of the Case Method]. (Ed.). Surmyn, Ju.P. Kiev, 286 р. [in Russian].
Chynnyky uspishnoi adaptatsii ditei VPO [Factors of successful adaptation of children IDP] Available at: s78fbd8758b0cd0b7.jimcontent.com/…/Чинники%20адаптації%20дітей%20ВПО.pd.[in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.