ВПРОВАДЖЕННЯ SMART-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236412Ключові слова:
технологія, smart, Smart-технології, викладач, ЗВОАнотація
Статтю присвячено актуальній проблемі впровадження Smart-технологій у практику підготовки майбутніх викладачів медичних ЗВО. Під поняттям “Smart-технології” розуміємо інформаційні технології, спрямовані на розвиток компетентностей учасників освітнього процесу, необхідних для успішної діяльності в умовах цифрового суспільства.
Досліджено, що тенденції переходу до Smart-технологій формують і нові вимоги до підготовки майбутніх викладачів: передбачають не подачу “готових” знань, а створення умов для придбання молоддю власного досвіду і навичок. Тобто за концепцією Smart-навчання функцією викладача стає не трансляція готових істин, а якісна навігація контентом. Smart-технології дають змогу проводити динамічні презентації, демонструвати документи, сторінки Інтернету або відео на інтерактивному екрані, що сприяє підвищенню інтересу та поліпшенню концентрації уваги студентів і, як результат – кращому засвоєнню навчального матеріалу.
Посилання
Volosovych, S. (2014). Priorytety rozvytku smart-tekhnolohii [Priorities for the development of smart technologies]. Smart-education: resources and prospects: Proceedings of the International. Scientific Method Conf. (Kyiv, October 16–17, 2014). pp. 27–29. [in Ukrainian].
Haidai, Yu. (2014). Smart-tekhnolohiia yak instrument aktyvizatsii piznavalnoi diialnosti studentiv [Smart-technology as a tool to enhance the cognitive activity of students]. Smart-education: resources and prospects: Proceedings of the International. Scientific Method Conf. (Kyiv, October 16–17, 2014). pp. 29–31. [in Ukrainian].
Krupskyi, Ya. V. & Mykhalevych, V. M. (2010). Tlumachnyi slovnyk z informatsiino-pedahohichnykh tekhnolohii [Explanatory dictionary of information and pedagogical technologies]. Dictionary. Vinnytsia, 72 p. [in Ukrainian].
Kushnir, A.S. (2020). Smart-tekhnolohii v osviti yak chynnyk informatsiinoho rozvytku suspilstva [Smart-technologies in education as a factor of information development of society]. A young scientist. No. 3.1 (79.1). pp. 39–42. [in Ukrainian].
Osadcha, K., Osadchyi, V., Spirin, O. & Kruhlyk, V. (2021). Realizatsiia indyvidualizatsii ta personalizatsii navchannia zasobamy MOODLE [Implementation of individualization and personalization oflearning by means of MOODLE]. Youth & market, No.1 (187). pp. 38–43. [in Ukrainian].
Stynska, V.V. & Prokopiv, L.M. (2020). Innovatsiini metodyky vykladannia dystsyplin u ZVO v protsesi mahisterskoi pidhotovky [Innovative teaching methods in hei in the process of master’s training]. Mountain school of the Ukrainian Carpathians. No. 22. pp. 145 – 150. [in Ukrainian].
Stromylo, I.M. (2013). Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Interactive learning technologies]. Available at: http://conf.vntu.edu.ua/eiron/2013/pdf/21.pdf (Accessed 30 April 2021). [in Ukrainian].
Stynska, V.V. & Kondur, O. (2020). Strategies of professional preparation of the competitive specialist in the conditions of information environment. Contemporary technologies in the educational process monografia. Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies, Publishing House of Katowice School of Technology, pp. 75–81. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.