РОЗВИТОК МУЗИЧНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236415Ключові слова:
творча діяльність, молодші школярі, музичні твори, гармонійний розвиток, імпровізаціяАнотація
Стаття присвячена проблемі розвитку музично-творчих здібностей учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва. Сьогодні активно відбуваються реформи у сфері освіти, метою яких є формування конкурентоздатної, творчої особистості, котра спроможна до самовизначення, самореалізації та самовдосконалення; сприяти її всебічному розвитку, талантів, здібностей, компетентностей, творчості й допитливості. Саме тому сучасна школа повинна забезпечити становлення такої особистості, а важливу роль у реалізації цих завдань необхідно надати музичному мистецтву.
Розкрито сутність поняття “музично-творчі здібності”. Стверджується, що всі діти народжуються із задатками для формування музичних здібностей, які згодом успішно реалізовуються у процесі навчання та виховання і сприяють гармонійному розвитку особистості.
Посилання
Brylin, B. A. (1991). Muzykalnaia improvyzatsyia kak tstetycheskaia deiatelnost [Musical improvisation as an aesthetic activity]. Collection of scientific works. Kirovohrad, pp. 101–114. [in Russian].
Horbushko, T. H. (2013). Rozvytok tvorchykh zdibnostei molodshykh shkoliariv [Development of creative abilities of junior schoolchildren]. Primary education and upbringing, No. 35–36, pp.15–22. [in Ukrainian].
Kohan, H. M. (1972). Izbrannyie trudy [Selected articles]. Moscov, 159 p. [in Russian].
Maltsev, S. M. (1991). O psykhologii muzykalnoi improvizatsyi [About psychologists of musical improvisation]. Moscov, 206 p. [in Russian].
Ruda, H. S. (2017). Rozvytok muzychnykh zdibnostei u ditei molodshoho shkilnoho viku [Development of musical abilities in children of primary school age]. Scientific journal of the National Pedagogical University named after M.P. Drahomanov. Series 16. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice, Vol. 29(39), pp. 169–172. [in Ukrainian].
Sysoieva, S. O. (2001). Tvorchyi rozvytok uchniv u konteksti osobystisno oriientovanoho navchannia [Creative development of students in the context of personality-oriented learning]. Humanities, No.1, pp.110–118. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. O. (1977). Sertse viddaiu ditiam [I give my heart to children]. Selected works: in 5 volumes. Kyiv, Vol. 3, 279 p. [in Ukrainian].
Taradiuk, N. V. (2009). Innovatsiini tekhnolohii: kreatyvno-vykhovnyi aspect [Innovative technologies: creative and educational aspect]. Lutsk, 164 p. [in Ukrainian].
Teplov, B. M. (1961). Problemy individualnykh razlichyi [Individual Difference Problems]. Moscov, 234 p.[in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.