ВИКОРИСТАННЯ ПРАКТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЄКТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ САМОРЕФЛЕКСІЇ

Автор(и)

  • Олена Ігнатова
  • Олеся Жовнич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.237039

Ключові слова:

практико-дослідницький проєкт, іноземна мова, діяльнісний підхід, професійна підготовка, методично-дидактичні принципи, майбутні вчителі іноземної мови, рефлексія

Анотація

У статті зосереджено увагу на практико-дослідницькому проєкті як ефективному засобі самоаналізу і рефлексії, що сприяє інтеграції трьох складових професійної підготовки майбутніх педагогів: наукової, дослідницької і практичної діяльності, а також рефлексії власної педагогічної діяльності з метою її подальшої оптимізації. Аналізуються процес підготовки і проведення студентами практико-дослідницького проєкту, узагальнюються результати роботи, окреслюються перспективи його використання в навчально-освітньому процесі.

Біографії авторів

Олена Ігнатова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри німецької філології Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

Олеся Жовнич

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання іноземних мов Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

Посилання

Bihych, O. B. & Borysko, N. F., (2013). Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka: pidruchnyk dlia stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice: a textbook for students of classical, pedagogical and linguistic universities]. (Ed.). S. Yu. Nikolaieva. Kyiv, 590 p. [in Ukrainian].

Ballweg, S. u. a (2013). DLL 02: Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch? [DLL 02: How to learn German as a foreign language?]. Stuttgart, 198 p.[in German].

Ende, K. u. a. (2013). DLL 06: Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung: (dll – deutsch lehren lernen: Fort- und Weiterbildung weltweit). [DLL 06: Curriculum and lesson planning: (dll – learn to teach German: advanced training worldwide)]. Stuttgart, 152 p. [in German].

Zhovnych, O. V. (2016). Dydaktychni perevahy i novitni tendentsii zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u vyshchii shkoli [Didactic advantages and the latest trends in the use of information and communication technologies in higher education]. Youth & market. No.7. pp. 150–155. [in Ukrainian].

Ihnatova, O.M. (2018). Informatsiini tekhnolohii yak zasib intensyfikatsii vyvchennia inozemnoi movy dlia profesiinoho spilkuvannia stattia [Information technology as a means of intensifying the study of a foreign language for professional communication article]. Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems: Vol. 52. Kyiv-Vinnytsia, pp. 389–393. [in Ukrainian].

Funk, H., Kuhn, Chr. u. a. (2017). DLL 04: Aufgaben, Übungen, Interaktion: (dll – deutsch lehren lernen: Fort- und Weiterbildung weltweit) [DLL 04: Tasks, exercises, interaction: (dll – learn to teach German: further education and training around the world)]. Stuttgart, 184 p. [in German].

Legutke, M. (2012). DLL – Zehn Schritte zum PEP. Goethe-Institut [DLL – ten steps to PEP. Goethe Institute]. Available at: https://www.goethe.de/resources/files/pdf22/dll_10SchrittezumPEP.pdf [in German].

Nychkalo, N.H. (2018). Osoblyvosti vdoskonalennia metodychnoi kompetentnosti vykladachiv [Features of improving the methodological competence of teachers]. Actual problems of psychological and social adaptation of in the conditions of crisis society: Proseedings of the III All-Ukrainian Scientific-Practical round table. pp. 124–127. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті