ВИКОРИСТАННЯ ПРАКТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЄКТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ САМОРЕФЛЕКСІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.237039Ключові слова:
практико-дослідницький проєкт, іноземна мова, діяльнісний підхід, професійна підготовка, методично-дидактичні принципи, майбутні вчителі іноземної мови, рефлексіяАнотація
У статті зосереджено увагу на практико-дослідницькому проєкті як ефективному засобі самоаналізу і рефлексії, що сприяє інтеграції трьох складових професійної підготовки майбутніх педагогів: наукової, дослідницької і практичної діяльності, а також рефлексії власної педагогічної діяльності з метою її подальшої оптимізації. Аналізуються процес підготовки і проведення студентами практико-дослідницького проєкту, узагальнюються результати роботи, окреслюються перспективи його використання в навчально-освітньому процесі.
Посилання
Bihych, O. B. & Borysko, N. F., (2013). Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka: pidruchnyk dlia stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice: a textbook for students of classical, pedagogical and linguistic universities]. (Ed.). S. Yu. Nikolaieva. Kyiv, 590 p. [in Ukrainian].
Ballweg, S. u. a (2013). DLL 02: Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch? [DLL 02: How to learn German as a foreign language?]. Stuttgart, 198 p.[in German].
Ende, K. u. a. (2013). DLL 06: Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung: (dll – deutsch lehren lernen: Fort- und Weiterbildung weltweit). [DLL 06: Curriculum and lesson planning: (dll – learn to teach German: advanced training worldwide)]. Stuttgart, 152 p. [in German].
Zhovnych, O. V. (2016). Dydaktychni perevahy i novitni tendentsii zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u vyshchii shkoli [Didactic advantages and the latest trends in the use of information and communication technologies in higher education]. Youth & market. No.7. pp. 150–155. [in Ukrainian].
Ihnatova, O.M. (2018). Informatsiini tekhnolohii yak zasib intensyfikatsii vyvchennia inozemnoi movy dlia profesiinoho spilkuvannia stattia [Information technology as a means of intensifying the study of a foreign language for professional communication article]. Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems: Vol. 52. Kyiv-Vinnytsia, pp. 389–393. [in Ukrainian].
Funk, H., Kuhn, Chr. u. a. (2017). DLL 04: Aufgaben, Übungen, Interaktion: (dll – deutsch lehren lernen: Fort- und Weiterbildung weltweit) [DLL 04: Tasks, exercises, interaction: (dll – learn to teach German: further education and training around the world)]. Stuttgart, 184 p. [in German].
Legutke, M. (2012). DLL – Zehn Schritte zum PEP. Goethe-Institut [DLL – ten steps to PEP. Goethe Institute]. Available at: https://www.goethe.de/resources/files/pdf22/dll_10SchrittezumPEP.pdf [in German].
Nychkalo, N.H. (2018). Osoblyvosti vdoskonalennia metodychnoi kompetentnosti vykladachiv [Features of improving the methodological competence of teachers]. Actual problems of psychological and social adaptation of in the conditions of crisis society: Proseedings of the III All-Ukrainian Scientific-Practical round table. pp. 124–127. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.