ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Анатолій Мартинюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239263

Ключові слова:

освітній простір, світогляд, творча особистість, педагог, спадщина

Анотація

У статті розглянуто формування світогляду творчої особистості в умовах освітнього простору України. Проаналізовано творча і мистецька діяльність відомих вітчизняних філософів, педагогів, мистецтвознавців, письменників, музикантів, що вплинуло на формування світогляду творчої особистості в умовах освітнього простору. Узагальнюючи вищесказане, можемо стверджувати, що за допомогою науково-методичної спадщини вітчизняних педагогів в освітньому просторі створюється позитивна ціннісна орієнтація навчання, тобто формується світогляд творчої особистості.

Біографія автора

Анатолій Мартинюк

доктор педагогічних наук, професор кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання ДВНЗ “Університет Григорія Сковороди в Переяславі”

Посилання

Vermenych, J. (2008). Ponyattya “rehionalna istoriya” yak strukturna model terytorialnykh doslidzhen [The concept of “regional history” as a structural model of territorial research]. Regional history of Ukraine. Kyiv, No. 2. pp. 9–28. [in Ukrainian].

Komenda, O. (2020). Kyrylo Stetsenko: indyvidualnyy styl yak chynnyk tvorchoho universalizmu [Kyrylo Stetsenko: individual style as a factor of creative universalism]. Scientific Bulletin of the Tchaikovsky National Academy of Music of Ukraine. No. 127. pp. 7–26. [in Ukrainian].

Komensky, J. (1982). Yzbrannye pedahohycheskye sochynenyya v 2-kh tomakh [Selected pedagogical works in 2 volumes]. Moscow, Vol. 2. 576 р. [in Russian].

Kremen, V. (2005). Filosofiya: myslyteli, ideyi, kontseptsiyi [Philosophy: thinkers, ideas, concepts]. Textbook. Kyiv, 528 p. [in Ukrainian].

Kuzmenko, Y. (2015). Pedahohichna spadshchyna V.O. Sukhomlynskoho yak chynnyk rozvytku potreb u stanovlenni profesionalizmu pedahohiv [Pedagogical heritage V.O. Sukhomlinsky as a factor in the development of needs in the formation of professionalism of teachers]. Pedagogical Almanac. Issue 26. pp.215–219. [in Ukrainian].

Martyniuk, A. (2020). Naukovo-pedahohichna kontseptsiya B.Yavorskoho u konteksti mystetskoyi osvity [Scientific and pedagogical concept of B. Yavorsky in the context of art education]. Youth & market. No. 3–4. pp.182–183. [in Ukrainian].

Nezhyvyy, O. (2003). [Boris Grinchenko: Guardian of the native language]. Pedagogical heritage and problems of modern education. Lugansk, 124 p. [in Ukrainian].

Pashnev, B. (2005). Psykhodiahnostyka obdarovanosti [Psychodiagnostics of giftedness]. Practical Psychology and Social Work. Kyiv, 322 p. [in Ukrainian].

Chizhevsky, D. (1992). Narysy z istoriyi filosofiyi na Ukrayini [Essays on the history of philosophy in Ukraine]. Kyiv, 230 p. [in Ukrainian].

Yuras, I. (2004). Pamfil Danylovych Yurkevych. Personaliyi v istoriyi natsionalnoyi pedahohiky. 22 vydatnykh ukrayinskykh pedahohiv [Pamfil Danilovich Yurkevich. Personalities in the history of national pedagogy. 22 outstanding Ukrainian teachers]. Textbook. Kyiv, pp.180–207. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті