ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239264Ключові слова:
дистанційне навчання, електронні освітні платформи, масові онлайн курси, цифровізація освітиАнотація
Статтю присвячено актуальній проблемі цифрофізації освіти та розвитку одного з її нових форматів – масового навчання за допомогою освітніх платформ у процесі підготовки майбутніх викладачів ЗВО.
Встановлено, що базовими вимогами до підготовки майбутніх фахівців ЗВО є не тільки розвинені комунікативні вміння й навички, самоконтроль і самооцінка, а й інформаційна складова професійної підготовки. А стрімкий перехід ЗВО на дистанційну форму навчання актуалізував питання готовності цифрових технологій забезпечити реалізацію повноцінного освітнього процесу за допомогою адекватних інструментів, ресурсів та сервісів.
Посилання
Vizualizatsiia ta hrafichnyi dyzain [Visualization and graphic]. Available at: https://library. sumdu.edu.ua/uk/doslidnyku/prohramne-zabezpechennia/analiz-danykh-ta-vizualizatsiia/vizualizatsiia-ta-hrafichnyi-dyzain.html(Accessed 30 April 2021). [in Ukrainian].
Hurevych, R.S. (2005). Informatsiino-telekomunikatsiini tekhnolohii v navchalnomu protsesi ta naukovykh doslidzhenniakh: navch. posib. dlia stud. ped. VNZ i slukhachiv in-tiv pisliadyplomnoi ped. оsvity [Information and telecommunication technologies in the educational process and scientific research]. Vinnytsia, 366 p. [in Ukrainian].
Lebid, O.V. (2021). Servisy dystantsiinoho navchannia dlia vykladachiv zakladiv vyshchoi osvity [Distance learning services for teachers of higher education institutions]. Suchasna vyshcha osvita: perspektyvni ta priorytetni napriamy naukovykh doslidzhen: II Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia studentiv, aspirantiv ta naukovtsiv: tezy dopovidei, Dnipro, 25 bereznia 2021 r. – Modern higher education: promising and priority areas of research: II International scientific-practical conference of students, graduate students and scientists: abstracts, Dnipro, March 25, 2021. (pp. 154 – 159). Dnipro. [in Ukrainian].
Osadcha, K., Osadchyi, V., Spirin, O. & Kruhlyk, V. (2021). Realizatsiia indyvidualizatsii ta personalizatsii navchannia zasobamy MOODLE [Implementation of individualization and personalization oflearning by means of MOODLE]. Youth & market, No.1 (187). pp. 38–43. [in Ukrainian].
Pidbirka servisiv dlia dystantsiinoho navchannia [A selection of services for distance learning]. Available at: http://www.kdket.net.ua/files/dystanc/Zb_rka% 20serv_s_v %20dlia% 20dystants _ynoho%20navchannia.pdf [in Ukrainian] (Accessed 10 May 2021).
Stynska, V.V. (2008). Osnovni problemy reformuvannia vyshchoi osvity Ukrainy u konteksti Bolonskoho protsesu: zbirnyk naukovykh prats [The main problems of reforming higher education in Ukraine in the context of the Bologna process]. Series: Pedagogy, psychology and sociology. Vol. 2. pp.62–64. [in Ukrainian].
Stynska, V.V. & Kondur, O. (2020). Strategies of professional preparation of the competitive specialist in the conditions of information environment. Contemporary technologies in the educational process monografia. Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies, Publishing House of Katowice School of Technology, pp. 75–81. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.