РЕЦЕПЦІЯ ФЕНОМЕНУ ПЕДАГОГІЧНИХ КОНФЛІКТІВ ЗАХІДНИХ НАУКОВЦІВ У МОДЕЛЮВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239266Ключові слова:
педагогічний конфлікт, педагогічна конфліктологія, конфліктологічна культура, науковий дискурс, професійна підготовка майбутніх учителівАнотація
Визначено пріоритети дослідження педагогічних конфліктів у західній науці та представлені в ній підходи і методики формування конфліктологічної культури студентів. При осмисленні проблематики педагогічних конфліктів зарубіжні дослідники спираються на міждисциплінарний досвід вивчення конфліктології. Одним із пріоритетних напрямів таких студій стали т. зв. “маргінальні” групи студентської молоді (представники етнічних меншин, особи з обмеженими можливостями здоров’я тощо), які часто стають джерелами виникнення конфліктів.
Посилання
Anzaldua, G. (1987). Borderlands / Lafrontera: The new mestiza. San Francisco: Aunt LuteBooks. 201 р. Available at: http://users.uoa.gr › [in English].
Gutierez-Schmich, T. (2016). Public Pedagogy and Conflict Pedagogy: Sites of Possibility for Anti-Oppressive Teacher Education. A dissertation Presented to the Department of Education Studies and the Graduate School of the University of Oregon in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy, 293 р. Available at: https://scholarsbank.uoregon.edu › GutierezSchmich. [in English].
Giroux, H .A. (1994). Disturbing pleasures: Learning popular culture. New York, 256 р. Available at: https://www.taylorfrancis.com › (дата звернення 20.04.2021). [in English].
Coser, L. A. (1968). Conflict: Social aspect. International encyclopedia of the social sciences. New York. Macmillian The Free Press. Vol. 3. pp. 232–236. [in English].
Kosciw, J. G., Greytak, E. A., Palmer, N. A., & Boesen, M. J. (2014). The 2013 National School Climate Survey: The experiences of lesbian, gay, bisexual, and transgender youth in our nation’s schools. New York: Gay, Lesbian, and Straight Education Network, 139 р. Available at: https://www.glsen.org › sites › default › files › [in English].
Modeliuvannia profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv v umovakh yevrointehratsiinykh protsesiv. Monohrafiia [Modeling of professional training in the conditions of European integration processes. Monograph]. (2019). (Ed.). S. Vitvytska. Zhytomyr, 304 p. [in Ukrainian].
Smith, M. & Payne, E. (2014). School professionals’ responses to LGBTQ training. The Sage encyclopedia of LGBTQ Studies. New York. Queering Education Research Institute. Available at: www.queeringeducation.org. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.