ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я У ЖИТОМИРСЬКОМУ МЕДИЧНОМУ ІНСТИТУТІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Автор(и)

  • Світлана Гордійчук
  • Ірина Махновська
  • Валентина Коваленко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239321

Ключові слова:

вища медична освіта, якість освіти, магістр громадського здоров’я, моніторинг, моніторинг якості вищої освіти

Анотація

У статті проаналізовано досвід Житомирського медичного інституту ЖОР щодо вдосконалення якості освіти при підготовці магістрів громадського здоров’я. Доведено, що формування компетентного фахівця для галузі охорони здоров’я відбувається в процесі неперервної освіти та на основі всебічної індивідуалізації навчання. Проаналізовано результати моніторингового дослідження стосовно якості освітньої програми загалом та рівня задоволеності наданням освітніх послуг студентам, що навчаються за цією ОП. Окреслено шляхи вдосконалення якості освіти при підготовці таких фахівців.

Біографії авторів

Світлана Гордійчук

кандидат біологічних наук, доцент, проректор з навчальної роботи Житомирського медичного інституту ЖОР

Ірина Махновська

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри природничих та соціально-гуманітарних дисциплін Житомирського медичного інституту ЖОР

Валентина Коваленко

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри природничих та соціально-гуманітарних дисциплін Житомирського медичного інституту ЖОР

Посилання

Hruzieva, T.S., Hrechyshkina, N.V. & Lytvynova, L.O. (2017). Hromadske zdorovia (Public Health) yak nova spetsialnist: suchasni pidkhody do vykladannia (na prykladi Debretsenskoho universytetu, Uhorshchyna) [Public health (Public Health) as a new specialty: modern approaches to teaching (on the example of the University of Debrecen, Hungary)]. Ukraine. The health of the nation. No. 1(42). pp. 166–171. [in Ukrainian].

Diachenko, M. D. & Zakusylova, T. O. Problema profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv iz hromadskoho zdorovia: zarubizhnyi dosvid ta vitchyzniani perspektyvy [The problem of professional training of future public health professionals: foreign experience and domestic prospects]. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-588-37-2.1.14 [in Ukrainian].

Makhnovska, I. R. & Krukovska, I.M. (2019). Suspilno-humanitarna pidhotovka studentiv-medykiv – zaporuka uspishnoho formuvannia ta yakisnoho zrostannia pokaznykiv yikhnoi profesiinoi pidhotovky [Social and humanitarian training of medical students is the key to successful formation and qualitative growth of their professional training]. Bulletin of Luhansk Taras Shevchenko National University. Pedagogical sciences. No. 6, part. 2. pp. 62–72. [in Ukrainian].

Myroniuk, I.S., Slabkyi, H.O. & Dufynets, V.A. (2018). Shchodo pidhotovky mahistriv za spetsialnistiu “hromadske zdorovia” [Regarding the preparation of masters in “public health”]. Ukraine. The health of the nation. No. 4/1 (53). pp. 55–61. [in Ukrainian].

Nakaz MON Ukrainy vid 12.12. 2018 r. № 1383 “Pro zatverdzhennia Standartu vyshchoi osvity za spetsialnistiu “Hromadske zdorovia” dlia druhoho (mahisterskoho) rivnia vyshchoi osvity [Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated 12.12. 2018 № 1383 “On approval of the Standard of higher education in the specialty” Public Health “for the second (master’s)” level of higher education]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishchaosvita/zatverdzeni%20standarty/12/21/229-gromadske-zdorovya-magistr.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті