СУТНІСТЬ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У КОНТЕКСТІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Таміла Гризоглазова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239322

Ключові слова:

майбутні вчителі музичного мистецтва, уміння самостійної роботи, інструментально-виконавська підготовка

Анотація

У статті зазначено, що самостійна робота є досить дієвою формою оптимізації навчально-виконавської діяльності майбутніх вчителів музичного мистецтва, передумовою повноцінного оволодіння знаннями, вміннями та навичками. Підкреслено, що самостійна робота вимагає оволодіння студентами відповідними уміннями самостійної праці. Визначено і охарактеризовано уміння самостійної роботи майбутніх вчителів музичного мистецтва, які виявляються у здатності до проблемно-пошукової діяльності, самостійного музичного мислення, рефлексії, самоконтролю музично-виконавської діяльності.

Біографія автора

Таміла Гризоглазова

кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки мистецтва і фортепіанного виконавства Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Gajdaj, S. N. (2009). Metodika samostoyatelnoj raboty nad fortepiannymi proizvedeniyami [Method of independent work on piano works]. Chyta, 109 p. [in Russian].

Harkusha, L. I. (2016). Samostiina robota maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva u protsesi kontsertno-vykonavskoi ta pedahohichnoi praktyky [Independent work of the future teacher of musical art in the process of concert-performing and pedagogical practice]. Musical art in educational discourse. Vol. 1. pp. 89–94. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maed_2016_1_20. [in Ukrainian].

Hryzohlazova, T. I. (2018). Metodyka navchannia hry na fortepiano: navchalnyi posibnyk [Methods of teaching piano: a textbook]. Kyiv,169 p. [in Ukrainian].

Zhuravlova, N. I. & Kalenyk I. V. (2013). Samostiina robota studentiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv u protsesi vyvchennia dystsypliny “Kontsertmeisterskyi klas” [Independent work of students of higher pedagogical educational institutions in the process of studying the discipline “Concertmaster class”]. No. 3. pp. 86–95. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_ 2013_ 3_11. [in Ukrainian].

Kartashova, Zh. (2019). Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka [Pedagogical education: theory and practice]. Vol. 27. 404 p. [in Ukrainian].

Kremenshtejn, B. L. (2003). Vospitanie samostoyatel’nosti uchashchegosya v klasse specialnogo fortepiano [Education of student independence in a special piano class]. Moscow, 128 p. [in Russian].

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Ternopol, 360 p. [in Ukrainian].

Cypin, G. M. (1984). Obuchenie igre na fortepiano [Learning to play the piano]. Moscow, 176 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті