СПЕКТР НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДИСЕРТАЦІЯХ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ГРИ НА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ ІНСТИТУТУ МИСТЕЦТВ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239323Ключові слова:
освітній процес, музично-педагогічна наука, вчитель мистецтва (музичного мистецтва), дисертаційне дослідження, педагоги-піаністиАнотація
У статті викладено короткий зміст дисертаційних досліджень педагогів-піаністів кафедри першого у рівненському регіоні факультету, який у другій половині ХХ ст. розпочав здійснювати підготовку учителів мистецтва (музичного мистецтва) закладів середньої освіти. Аналіз цих наукових досліджень здійснювався на матеріалі кандидатських дисертацій кінця ХХ– початку ХХІ ст. Розгляд авторського внеску викладачів кафедри гри на музичних інструментах ІМ РДГУ у розвиток музично-педагогічної науки проводився у хронологічному порядку. Систематизовано і проаналізовано дисертації за спеціальностями “професійна педагогіка”, “теорія і методика навчання музики та музичного виховання”, “теорія і методика виховання”.
Посилання
Afanasiev, Yu. L. & Dzhura, O. F. (2009). Profesiina pidhotovka muzykanta: uroky Boleslava Yavorskoho [Professional training of a musician: lessons of Boleslaw Yavorsky]. Kyiv: State academy of leading shots of culture and arts, 128 p. [in Ukrainian].
Butsiak, V. I. (2003). Pedahohichni umovy udoskonalennia fortepiannoi pidhotovky studentiv u vyshchykh pedahohichnykh zakladakh na osnovi istoryko-stylovoho pidkhodu [Pedagogical conditions for improving the piano training of students in higher pedagogical institutions on the basis of a historical and stylistic approach]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Pedagogical Dragomanov University. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].
Demchenko, A. I. (1988). Izuchat tselostno [Holistic Study]. “Soviet music”. Moscov, No. 9, pp. 88–90. [in Russian].
Dzhura, O. F. (2001). Teoretychni zasady ta pedahohichni zasoby pidhotovky profesiinoho muzykanta u tvorchii spadshchyni B. L. Yavorskoho [Theoretical principles and pedagogical means of training a professional musician in the creative heritage of B. L. Yavorsky]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv National University of Culture and Arts. Kyiv, 25 p. [in Ukrainian].
Dykalo, V. I. (2014). Polietnichne vykhovannia molodshykh shkoliariv na muzychnykh tradytsiiakh Volyni [Multiethnic Education of Junior Schoolchildren on the Musical Traditions of Volyn]. Extended abstract of candidate’s thesis. The Institute of Problems on Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv, 19 p. [in Ukrainian].
Prokopchuk, V. I., Smalko, M. F. & Yakovenko, L. P. (2021). Znamenni ta pamiatni daty 2021 roku: mystetsko-osvitnii dovidnyk [Significant and memorable dates of 2021: an artistic and educati7.onal guide]. Rivne, 156 p. [in Ukrainian].
Prokopchuk, V. I. (2021). Muzychne kraieznavstvo Rivnenshchyny [Musical local lore of the Rivne region]. Rivne, 384 p. [in Ukrainian].
Tarchynsjka, Ju. Gh. (2012). Formuvannja racionaljnykh pryjomiv ghry na fortepiano [Formation of rational techniques for playing the piano]. Rivne, 100 p. [in Ukrainian].
Yakovenko, L. P. (1996). Formuvannia khudozhnoho myslennia studentiv pedahohichnoho fakultetu zasobamy muzyky [Formation of Artistic Thinking of Students of Pedagogical Faculty by Means of Music]. Extended abstract of candidate’s thesis. Institute of Pedagogy and Psychology of Vocational Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.